Bestemmingen in Castilla-La Mancha

Reviews over accommodaties in Castilla-La Mancha

Echte Charmecamping

J.Heebink,
    17-10-2018

Wij zouden hier 2 dagen staan maar zijn een week gebleven. Zeer vriendelijke mensen en een prachtig uitzicht over het dorp.

Heerlijk zwembad en prachtig natuurpark naast de deur .

Wij komen hier zeker voor de derde keer terug op onze rondritten door Spanje.

Hotel vond airco niet nodig

rtvd,
    22-4-2017

Plus: Aardig hotel met airco en gratis wifi. Goed ontbijt. Mooie ruime en schone kamers. Ligt op een kleine 10 minuten wandelen van de rand van het oude centrum op de plek waar de roltrappen omhoog zijn.

Min: Bij het ontbijt zouden de scrambled eggs om de zoveel tijd ververst moeten worden. Nu was het boven de brander een aangekoekte laag geworden die niet meer te eten was. Er is een kleine parkeergarage aanwezig (ongeveer 20 plaatsen) die ook openbaar te gebruiken is. De wifi was niet vooruit te branden. Half mei stond de centrale airco uit terwijl het op de kamer, waar de zon op stond te branden, flink heet was. Klagen bij de receptie leverde niet het gewenste resultaat (alleen kwijtschelding van de parkeerkosten, maar daar ging het ons niet om). De reactie was dat het seizoen nog niet begonnen was. Indien er bewust een 4* hotel met airco geboekt wordt is het niet correct indien het hotel voor de gast de beslissing neemt dat de airco niet nodig is. Dat zou andersom ook mooi zijn. Indien een Spanjaard in Nederland bij 18°C op zijn hotelkamer zit te vernikkelen, verwacht hij ook niet dat er geen mogelijkheid is om de verwarming aan te zetten (het seizoen voor stoken is voorbij of zoiets). Wij waren hier uitermate ontevreden over. Direct na het douchen waren we alweer klam van de hitte.

Fantastisch hotel

Ronald Alkemade,
    11-9-2016

Mooi en ruim hotel met zeer vriendelijke medewerkers. Zeer goed en ruim gesorteerd ontbijt buffet. Het hotel ligt op loopafstand van het oude centrum. Omdat het oude centrum hoger gelegen is, is het raadzaam om de bus te nemen die aan de overzijde van het hotel stopt.

geweldige camping mooi uitzicht

Fei,
    3-9-2016

naar het dorp lopen is een hele klus zeker de ( berg op terugweg) wij hebben een keer een fietstocht volgens de kaart gemaakt naar de waterval die hebben we echter nooit gevonden.stond slecht aangegeven. met een lekke band naar de plaatselijke fietsenmaker angel geweest prima geholpen. Het zwembad is heerlijk. en de bediening bij de receptie en rest van de camping vonden wij uitstekend. Wij zijn hier 2 keer geweest maar er staat nog een bezoek op ons verlanglijstje

Prima 4-sterren accommodatie!

Chris H,
    2-9-2015

Net buiten de oude stad gelegen, mooi 4-sterren hotel, wat van alle gemakken is voorzien. Nette kamers, met een propere badkamer. Goede wifi aanwezig (gratis in het hele hotel). Verder een net ontbijt, en zeker gezien de uitstekende prijs/kwaliteitverhouding, een prima deal!