Sorteren

Reviews over Esquivias

Goed hotel gelegen in de driehoek Madrid, Aranjuez en Het

Bruno R. van Maurik
    23-5-2008

Goed hotel gelegen in de driehoek Madrid, Aranjuez en Toledo. Het plaatsje Esquivias zelf stelt weining voor, behalve het kleine museum gewijd aan Miguel de Cervantes waar je een uitgebreide rondleiding krijgt van de beheerder.

De kamers zijn heel netjes en schoon, met verrasend een gratis WiFi internet aansluiting, ongekende luxe dus voor je mail en internet behoeften, hiervoor dus ook een 9 voor service.

Als Juan als barman achter de bar staat heb je een geweldige service, iets langzamer maar ook goed als hij die dag vrij heeft.

Dagschotel in de cafetaria rond de 9.--€.

Het restaurant is iets duurder maar heel goed, evenals de service.

Geen parkeerproblemen en vlak bij de autowegen A-4, A-42 en R-5(tol) dus je bent overal in ongeveer een half uur, ligt richting Madrid wel aan het verkeer natuurlijk