Camping Cuenca

5 reviews over Camping Cuenca in het Nederlands

Mooie grote camping.

Roel-Jaco
13-10-2017

Grote camping een kilometer of 7 van Cuenca. Vanaf Cuenca ligt er een fietspad langs de weg tot bijna aan de camping. Prachtig sanitairgebouw met mooi en schoon sanitair incl. wc papier. Gratis goede WiFi bij de receptie en het restaurant.

Aanrader

Leo en Willeke
18-7-2016

Camping met ruime plaatsen. Een prachtig en schoon toiletgebouw met zachte muziek. Wc voorzien van toiletpapier. Wifi(gratis) rond de receptie. Elke dag vers brood. De stad Cuenca is een bezoek meer dan waard. Ook de omgeving is prachtig.

Mooie plek

M. Damen
23-7-2013

Het is een mooie camping. Het ligt op een goede afstand van Cuenca en in de omgeving is er genoeg te doen. Van de camping kan je goed naar Cuenca fietsen; er ligt een mooi fietspad aan beide zijde van de rivier.

De plaatsen zijn zijn redelijk ruim. Het sanitair is mooi en schoon en heeft een gezellige achtergrond muziek. Jammer dat je weer met een toiletrol moet lopen. De ruimtes tussen de wastafels is krap en er zijn geen ophang haken.

Er is een aardig zwembad, maar niet erg diep.

Het restaurant heeft een hele goede kwaliteit. Alleen jammer dat je op het terras op eens 10% extra moet betalen. (stond achter in de kleine lettertjes)

De campingwinkel is minimaal; vaak ook geen brood. Er was ook geen informatie over Cuenca en de omgeving aanwezig. En het was toch al de 1ste week van Juli.

meevaller !

R.R.
19-6-2012

+ ruime plaatsen, veel schaduw

+ goed sanitair

- geen wifi

- geen winkel

+ er loopt een breed fietspad, vrij vlak, tussen de rivier en rotsen 7 km. tot in de benedenstad van Cuenca.

2007

Camping op enige km afstand van Cuenca

Maria
17-10-2007

Camping op enige km afstand van Cuenca. Fantastisch sanitair - schoon, ruim, achtergondmuziek en een "badzaal" voor kinderen.

Er is een campingwinkel met zeer beperkt assortiment, en een restaurant. Echter een aanrader is om voor aankomen / uit eten naar Cuenca te gaan.

We waren er begin september, wanneer de grote meute alweer vertrokken is, dus volop plaats en vrije plaatskeuze.

Schitterende en fascinerende natuurlijke omgeving (Ciudad Encantada) en in Cuenca zelf kun je ook makkelijk twee dagen doorbrengen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cuenca in Cuenca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cuenca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.