Hotel Convento Del Giraldo

Kleine hotelsWeer vandaag17°11°

We hebben een aantal aanbieders voor Convento Del Giraldo voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Convento Del Giraldo in het Nederlands

Met jonge kinderen

heerlijk vertoeven

loesje1983
22-9-2016

Prachtige plek in cuenca. Dichtbij groot plein.

lift aanwezig. Ruime kamer. Mooi gerenoveerd klooster. Zijn charme is vooral de oude ornamenten.

Vriendelijk personeel.

ontbijt goed verzorgd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Convento Del Giraldo in Cuenca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Convento Del Giraldo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.