We hebben een aantal aanbieders voor Cuenca voor je op een rij gezet:

Reviews over Cuenca

Gezellige stad

M. Damen
    23-7-2013

Als je van cultuur en lekker slenteren door kleine straatjes houdt, is Cuenca een leuke stad. In de eerste week van juli is er een "tapas y vino"week. Heel gezellig. Lekker allerlei tapassen proeven onder het genot van een drankje.

Gereisd Met partner in juni 2013

Zeer mooie stad, spectaculaire ligging!

Agnes Janssens - Tony Suykerbuyk
    8-5-2010

Cuenca mag zeker niet overgeslagen worden bij een bezoek aan Centraal-Spanje. Niet alleen de ligging van dit tussen 2 kloven ingesloten stadje met zijn mooie parador, maar ook de wijdse natuur rondom zijn zeer mooi. Met de wagen rijd je hoog boven de kloven, je bezoekt de Ciudad Encantada, het Una-stuwmeer waar de herten in het wild rondlopen en nog zoveel meer. De wegen zijn zeer mooi aangelegd en nog rustig! Cuenca is kandidaat om als Europese culturele hoofdstad uitgeroepen te worden in 2016! Mijn stem krijgt dit sympathieke stadje alvast!

Gereisd Met partner in april 2010

Mooie stad in een prachtig decor

leohennie
    5-11-2009

Cuenca met de hangende huizen is een bezoek meer dan waard. Wandel naar de parkeerplaats onder de oude bovenstad en je hebt een fantastisch zicht op de hangende huizen en de barranco met de loopbrug. Ook de omgeving van Cuenca blinkt uit, vooral in de herfst als de bomen langs de rio's verkleuren.

Gereisd Met partner in oktober 2009
Cuenca scoort een 8,3 uit 10, op basis van 7 reviews