Reviews over accommodaties in Castilla-La Mancha

Mooie grote camping.

Roel-Jaco,
    13-10-2017

Grote camping een kilometer of 7 van Cuenca. Vanaf Cuenca ligt er een fietspad langs de weg tot bijna aan de camping. Prachtig sanitairgebouw met mooi en schoon sanitair incl. wc papier. Gratis goede WiFi bij de receptie en het restaurant.

Aanrader

Leo en Willeke,
    18-7-2016

Camping met ruime plaatsen. Een prachtig en schoon toiletgebouw met zachte muziek. Wc voorzien van toiletpapier. Wifi(gratis) rond de receptie. Elke dag vers brood. De stad Cuenca is een bezoek meer dan waard. Ook de omgeving is prachtig.

meevaller !

R.R.,
    19-6-2012

+ ruime plaatsen, veel schaduw

+ goed sanitair

- geen wifi

- geen winkel

+ er loopt een breed fietspad, vrij vlak, tussen de rivier en rotsen 7 km. tot in de benedenstad van Cuenca.

Oorverdovende stilte!

Fam2kids,
    5-6-2012

Met 2 kids hier 5 dagen geweest eind mei/begin juni. Wil je iets anders buiten de toeristische gebieden, dan is dit fantastisch! Via zand/steenweg ver weg van grotere plaatsen heerlijk rustig bij je dome zitten of op de verranda van het weidse uitzicht genieten. Groene omgeving. Domes (soort iglo's) blijven koel en hebben een mooi interieur. Buiten stoelen, een picknicktafel en een overhangend zeil tegen de meest felle zon. Voor kinderen schommels, trampoline, zandbak en af en toe in de middag de tuinsproeier (zwemvijver schijnt voor 2013 in de planning te staan). Gezamelijke keuken en (overdekte) verranda. Basic, maar prima geregeld. Heerlijk kunnen dineren en erg gezellige filmavond gehad. Ook gezellige mensen! Een hele leuke tijd gehad!

Perfecte camping voor natuurliefhebbers alle aard.

Peter en Inge,
    31-8-2009

Als je voor rust en natuur kiest is dit wel echt een topper voor vogel-kruiden-en paddestoelliefhebbers. Echt een rustieke camping.