Hotel Santa Isabel

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Isabel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Santa Isabel in het Nederlands

prachtig hotel, goede service

heer van Putten
10-7-2012

ligt niet in de stad maar op een industrieterrein, goede ligging ten opzichte van de snelweg en je bent zo in het centrum, prima hotel met goede service echt een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santa Isabel in Albacete, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santa Isabel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Santa Isabel scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.