Bestemmingen in Castilla-La Mancha

Reviews over accommodaties in Castilla-La Mancha

Echte Charmecamping

J.Heebink,
    17-10-2018

Wij zouden hier 2 dagen staan maar zijn een week gebleven. Zeer vriendelijke mensen en een prachtig uitzicht over het dorp.

Heerlijk zwembad en prachtig natuurpark naast de deur .

Wij komen hier zeker voor de derde keer terug op onze rondritten door Spanje.

Authentiek gastvrij en gezellig hotel

Katja ,
    20-11-2017

Hacienda ligt vlakbij de Moorse oude stadspoort van Toledo en aan de oude stadsmuur. Een bijzondere locatie met een mooi uitzicht, erg gezellige taverna, vriendelijk personeel en een goed ontbijt.

Toledo is één van de oudste steden van Spanje en echt een aanrader. Prachtige historische gebouwen zoals het Alcazar, de synagoge, Academia de Infantería de Toledo en de kathedraal. Vele smalle en pittoreske straatjes, een joodse wijk en een uniek uitzicht over de Taag. Ook is het de moeite waard een stuk langs de Taag te wandelen.

Mooie grote camping.

Roel-Jaco,
    13-10-2017

Grote camping een kilometer of 7 van Cuenca. Vanaf Cuenca ligt er een fietspad langs de weg tot bijna aan de camping. Prachtig sanitairgebouw met mooi en schoon sanitair incl. wc papier. Gratis goede WiFi bij de receptie en het restaurant.

Prima hotel in de oude stad tegenover het Alcázar

Rob Roodselaar,
    19-5-2017

Een prima hotel, mooie kamers en goede service, echter zonder mogelijkheid tot dineren. Restaurants is in een toeristische plaats als Toledo natuurlijk geen echt probleem. Het ontbijt was goed verzorgd en voldoende uitgebreid.

Parkeren moet je in een nabijgelegen parkeergarage.

Het hotel ligt praktisch op het hoogste punt van Toledo, de oude stad ligt letterlijk aan je voeten, alles te voet goed bereikbaar. Maar besef wel dat je op de terugweg naar het hotel flink omhoog moet. Goed ter been zijn is dus een vereiste, al zijn er taxi's voldoende.

geweldige camping mooi uitzicht

Fei,
    3-9-2016

naar het dorp lopen is een hele klus zeker de ( berg op terugweg) wij hebben een keer een fietstocht volgens de kaart gemaakt naar de waterval die hebben we echter nooit gevonden.stond slecht aangegeven. met een lekke band naar de plaatselijke fietsenmaker angel geweest prima geholpen. Het zwembad is heerlijk. en de bediening bij de receptie en rest van de camping vonden wij uitstekend. Wij zijn hier 2 keer geweest maar er staat nog een bezoek op ons verlanglijstje