Sorteren

Reviews over accommodaties in Castilla-La Mancha

geweldige camping mooi uitzicht

Fei
    3-9-2016

naar het dorp lopen is een hele klus zeker de ( berg op terugweg) wij hebben een keer een fietstocht volgens de kaart gemaakt naar de waterval die hebben we echter nooit gevonden.stond slecht aangegeven. met een lekke band naar de plaatselijke fietsenmaker angel geweest prima geholpen. Het zwembad is heerlijk. en de bediening bij de receptie en rest van de camping vonden wij uitstekend. Wij zijn hier 2 keer geweest maar er staat nog een bezoek op ons verlanglijstje

Prima 4-sterren accommodatie!

Chris H
    2-9-2015

Net buiten de oude stad gelegen, mooi 4-sterren hotel, wat van alle gemakken is voorzien. Nette kamers, met een propere badkamer. Goede wifi aanwezig (gratis in het hele hotel). Verder een net ontbijt, en zeker gezien de uitstekende prijs/kwaliteitverhouding, een prima deal!

in orde

johan
    17-8-2014

groot hotel maar zeer verzorgd. Mooie kamer, parking onder hotel.

Lekker ontbijt soms druk door de vele groepen. Klein aangenaam zwembad - doet deugd na het stadsbezoek. wel weinig zetels en geen parasols. Handdoekenservice. Afstand tot stad is gemakkelijk te voet. Eventuele taxi is goedkoop.

Toledo is de moeite, zeker rond 20-24 juni met de feesten.

Avondmaal is lekker maar redelijk prijzig.