Hotel Playa Ribera

Kleine hotelsWeer vandaag19°16°

We hebben een aantal aanbieders voor Playa Ribera voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Playa Ribera in het Nederlands

Goed voor één of twee nachtjes

Cees
26-9-2016

Hotel is gelegen in een rustige woonwijk, dicht bij een baai grenzend aan een kleine haven.

Goedkopere kamers liggen in het souterrain, kamers met een klein raam zonder uitzicht. Andere kamers op beganegrond en op eerste of tweede etage.

Kamers zijn goed en compleet ingericht met de nodige faciliteiten.

Ontvangst zeer vriendelijk en het personeel spreekt behoorlijk Engels. Ontbijt is uitstekend en wordt tijdig bijgevuld.

Parkeergelegenheid is klein maar auto's kunnen ook langs de weg worden geparkeerd

Prijs / kwaliteit is uitstekend (€58,-- P/K,P/N incl.ontbijt)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Playa Ribera in Suances, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Playa Ribera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.