Hotel La Concha de Suances

Kleine hotelsWeer vandaag13°11°

Laatste review

Gezellig, groot appartement met fantastisch uitzicht op de baai. Maar het ligt aan een drukke weg, waardoor je op het (grote) terras niet prettig zit. Heel vervelend is de sterke zwavelstank 's nachts waar je forse hoofdpijn van krijgt, vanuit de metaal/chemische fabriek verderop in het dal. Geen winkels op loopafstand.

1 review over Hotel La Concha de Suances in het Nederlands

2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Concha de Suances in Suances, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Concha de Suances zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.