Bed and Breakfast Posada El Cuadrante

2007

Deze posada ligt aan de rand van het dorp maar toch op 10

Anita & Bas
25-9-2007

Deze posada ligt aan de rand van het dorp maar toch op maar 10 min. van het strand en het centrum. Het betreft hier een oud gebouw, totaal gerenoveerd met behoud van oude details. Verzorgde kamers (onze weliswaar aan de kleine kant), goed ontbijt, vriendelijke mensen kortom een aanrader. Wel wat aan de dure kant maar Somo is dan ook een vrij populair badplaatsje bij de welgestelde spanjaarden, op korte afstand van Santander (met bootdienst steek je in max. 30 min. de baai over en ben je in Santander).

Gereisd Met partner in Tue Sep 25 2007 21:56:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Posada El Cuadrante in Somo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Posada El Cuadrante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.