Sorteren

Reviews over Santillana del Mar

Prima overnachtingscamping

Moniek
    7-8-2013

Mooie, niet al te grote camping met groen gras (opvallend op campings in noord Spanje) en schoon sanitair. Vriendelijk personeel bij de receptie en restaurant. Op 1 km loopafstand een gezellig dorpje met vele eetgelegenheden en kleine winkeltjes. Leuk als je op doorreis bent!

aardig hotel voor lage prijs

elly
    21-1-2013

Dit hotel is, zoals bijna alle hotels in Santillana, erg oud, maar dit heeft wel een bepaalde uitstraling. De kamers zijn vrij donker, vanwege de kleine ramen. Op de (gekleurde) muren staan afbeeldingen getekend van dieren. Hoewel wij maar 2 nachten bleven, hadden wij na 1 dag wél schone handdoeken. De bedden waren goed. Vanaf het hotel is het slechts 5 min. lopen naar het oude centrum, maar heel Santillana is uiteraard oud. Het is leuk om daar eens te zijn. Een winkelcentrum is er niet. Het zijn alleen straatjes met hier en daar een restaurant óf je kunt eten in het restaurant van de hotels. Parkeren kan voor de deur van het hotel en gratis. Verder is dit één van de goedkoopste hotels en best de moeite waard voor 1 of 2 overnachtingen. Opm.: trek makkelijke schoenen aan!

ideale ligging

rolienenjohn
    20-8-2012

makkelijk te voet naar het mooie oude centrum, camping heeft weinig vlakke plaatsen, plaatsen zijn niet groot. zwembad met hek, sanitair is heel oud en douches klein. wcpapier hangt buiten de wc's.

personeel bij receptie is niet echt gastvrij. er staan oude pc's voor te internetten voor veel geld met slechte verbinding. in het stadje is het vooral overdag druk, 's avonds niet veel te beleven.

Een groene verrassing

Hubert
    22-6-2012

Bij aankomst werden we opgewacht door heel de familie waaronder een jong meisje bij dat enige woorden engels sprak. De talenkennis van de uitbaters beperkt zich tot spaans maar zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is dus best enige noties spaans te hebben. Er werd voor gezorgd dat onze bagage op de kamer terechtkwam ( 2e verdieping en geen lift ). De kamers zijn niet bijzonder groot maar wel geriefelijk met veel bergruimte. Bij de inrichting van de kamers werd veel hout gebruikt in "spaanse" stijl. De kamers werden dagelijks grondig gepoetst.. Het ontbijt is eerder simpel ( voor 3,50 € pp/dag ! ) maar na enkele dagen kregen we er sneetjes gekookte ham en kaas bij. De kamers beschikken niet over airco maar in de periode dat wij er verbleven was dit geen probleem.

Santillana del Mar is best wel een aardig dorpje maar als je verder de streek wilt verkennen ( Santander, Picos de Europa, het strand ...) is een auto toch wel bijzonder handig.

Mooie ligging in een prachtig gebied

Ralph
    23-4-2012

Het hotel heeft een zeer fraai uiterlijk en past daarmee in het plaatje van het dorp dat nog in de Moorse stijl gebouwd is. Het dagmenu bestaat uit 3-keuze voorgerecht, 3-keuze hoofdgerecht en een 8 tot 10-keuze dessert. Alles zeer goed.

De kamers zijn prima, schoon en ruim, maar aan de voorzijde van het hotel men enige geluidsoverlast hebben van de provinciale weg waaraan het hotel ligt.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Santillana del Mar scoort een 8,9 uit 10, op basis van 9 reviews