Santillana del Mar

We hebben een aantal aanbieders voor Santillana del Mar voor je op een rij gezet:

vakanties Santillana del Mar

Reviews over Santillana del Mar

Mooi dorpje

Rob,
    25-6-2012

Mooi, oud (na-middeleeuws), overzichtelijk dorpje. Het is wel volledig op toeristen ingesteld, maar ondanks dat erg leuk. In een paar uurtjes heb je het wel gezien allemaal: de kerk, het klooster, het stadhuis, enkele "paleizen", vele barretjes en restaurants. Parkeren kan je op 2 grote parkeerplaatsen net buiten het dorpje

Gereisd met partner in juni 2012

Sfeervol en schilderachtig

Rinus,
    22-8-2011

Een sfeervol en schilderachtig stadje met smalle keienstraatjes, de balcons van de huizen zijn er opgefleurd met hanggeraniums, restaurantjes en toeristen zijn er genoeg, maar het stadje is het bezoek waard.

Gereisd met partner in augustus 1989

Mooi historisch dorp

Paul,
    8-7-2010

Prachtig dorp met smalle steegjes en vele oude gebouwen. Aan eetgelegenheden geen gebrek. Goede uitvalbasis voor bezoekjes aan Comillas of San Vincente de la Barquera. De bekende grot van Alamira is op nog geen 5 minuutjes te bereiken. Een echte aanrader

Gereisd met partner in juni 2010

Heerlijk comfort tijdens de herfststormen

Vandermarliere,
    29-6-2010

Een met respect gerestaureerde ruime herenwoning, familiaal uitgebaat met een persoonlijk getinte bediening. Vanuit de ontbijtzaal en het terras een zicht op de glooiende groene helling en de historische abdij. Uitstekende kamer, goed werkend en goed onderhouden sanitair. Als uitvalbasis om de prehistorische grotten van Puente Viesgo, de bijzondere architectuur en de stranden van Comillas en San Vicente de la Barquera te bezoeken zeker aan te raden vooral in het voor- en najaar wanneer het weer in het groene deel van Spanje tot een avond bij het haardvuur uitnodigt. Een absolute aanrader in het nabijgelegen TANOS, is het restaurant 'El Palacio', topkwaliteit in ingrediënten, bereiding, bediening en wijn. Dit is een Michelinster waard! Laat deze gelegenheid niet voorbijgaan en neem een Menu Degustacion

Gereisd met partner in november 2009

Zeer toeristisch, maar toch mooi

B.,
    4-9-2009

Zeer klein stadje in de prov. Cantabrië. Het lijkt alsof de tijd ná de Middeleeuwen is stil blijven staan en er niets is veranderd in Santillana. Behalve dan de hordes spaanse toeristen die er nu komen! Het was erg druk en het hele mini-stadje is ingericht op toeristen. Desalnietemin is het de moeite waard voor een tussenstop. Het is leuk om even buiten het dorp de heuvel op te lopen, dan zie je hoe dit kleine stadje nooit verder is gegroeid, heel bijzonder. Veel restaurantjes en bars en hotels/pensioens.

Gereisd met partner in augustus 2009
Santillana del Mar scoort een 8,9 uit 10, op basis van 9 reviews