Reviews over Santillana del Mar

Een groene verrassing

Hubert
    22-6-2012

Bij aankomst werden we opgewacht door heel de familie waaronder een jong meisje bij dat enige woorden engels sprak. De talenkennis van de uitbaters beperkt zich tot spaans maar zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is dus best enige noties spaans te hebben. Er werd voor gezorgd dat onze bagage op de kamer terechtkwam ( 2e verdieping en geen lift ). De kamers zijn niet bijzonder groot maar wel geriefelijk met veel bergruimte. Bij de inrichting van de kamers werd veel hout gebruikt in "spaanse" stijl. De kamers werden dagelijks grondig gepoetst.. Het ontbijt is eerder simpel ( voor 3,50 € pp/dag ! ) maar na enkele dagen kregen we er sneetjes gekookte ham en kaas bij. De kamers beschikken niet over airco maar in de periode dat wij er verbleven was dit geen probleem.

Santillana del Mar is best wel een aardig dorpje maar als je verder de streek wilt verkennen ( Santander, Picos de Europa, het strand ...) is een auto toch wel bijzonder handig.

Mooie ligging in een prachtig gebied

Ralph
    23-4-2012

Het hotel heeft een zeer fraai uiterlijk en past daarmee in het plaatje van het dorp dat nog in de Moorse stijl gebouwd is. Het dagmenu bestaat uit 3-keuze voorgerecht, 3-keuze hoofdgerecht en een 8 tot 10-keuze dessert. Alles zeer goed.

De kamers zijn prima, schoon en ruim, maar aan de voorzijde van het hotel men enige geluidsoverlast hebben van de provinciale weg waaraan het hotel ligt.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gelegen in historisch centrum

Paul
    8-7-2010

Mooi hotel met gezellig restaurant, gelegen in het historisch gedeelte van Santillana del Mar. Goede bediening en lekker eten.

Parador in historisch centrum

Paul
    8-7-2010

Mooi gelegen in het historisch centrum van Santillana del Mar

Sfeervol familiehotel in historisch pand

Hans van den Brule
    12-8-2009

Het hotel is het hele jaar open. het is een familiehotel, gerund door drie broers.

De kamers zijn netjes, maar verder vrijs basis. Het gebouw is erg mooi, met mooie trappen. Op verzoek is er gratis wifi.

Het ontbijt is in een kleine mooi eetzaal. In de winter brandt soms de open haard. Dat is pas echt een romantisch weekendje weg.

Het dorp ligt prachtig tussen de heuvels. Buiten het hoofdseizoen vlieg je voor een klein bedrag op het nabij gelegen Santander.