Camping Santillana

3 reviews over Camping Santillana in het Nederlands

Prima overnachtingscamping

Moniek
7-8-2013

Mooie, niet al te grote camping met groen gras (opvallend op campings in noord Spanje) en schoon sanitair. Vriendelijk personeel bij de receptie en restaurant. Op 1 km loopafstand een gezellig dorpje met vele eetgelegenheden en kleine winkeltjes. Leuk als je op doorreis bent!

ideale ligging

rolienenjohn
20-8-2012

makkelijk te voet naar het mooie oude centrum, camping heeft weinig vlakke plaatsen, plaatsen zijn niet groot. zwembad met hek, sanitair is heel oud en douches klein. wcpapier hangt buiten de wc's.

personeel bij receptie is niet echt gastvrij. er staan oude pc's voor te internetten voor veel geld met slechte verbinding. in het stadje is het vooral overdag druk, 's avonds niet veel te beleven.

goede toeristische basis

RR
14-6-2011

De camping ligt in de Avenida Le Dorat, 200 m. hoofdweg richting Comillas. Tik je op je GPS Los Hornos 1 in, dan rij je verloren.

De camping bestaat vooral uit stroken op verschillende niveaus. Vrij kort bij het (zeer pittoreske) centrum. Als uitvalsbasis zeer geschikt: wij gingen te voet naar Altamira, met de bus naar Santander en nog eens met de bus naar Comillas (ook een aangename verrassing!)

We hebben een aantal aanbieders voor Santillana voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Santillana in Santillana del Mar , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Santillana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.