Hotel Parador de Santillana Gil Blas

Kleine hotelsWeer vandaag20°15°
Hotel Parador de Santillana Gil Blas

We hebben een aantal aanbieders voor Parador de Santillana Gil Blas voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Parador de Santillana Gil Blas in het Nederlands

Parador in historisch centrum

Paul
8-7-2010

Mooi gelegen in het historisch centrum van Santillana del Mar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parador de Santillana Gil Blas in Santillana del Mar , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parador de Santillana Gil Blas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.