Sorteren

Reviews over Santillana del Mar

aardig hotel voor lage prijs

elly
    21-1-2013

Dit hotel is, zoals bijna alle hotels in Santillana, erg oud, maar dit heeft wel een bepaalde uitstraling. De kamers zijn vrij donker, vanwege de kleine ramen. Op de (gekleurde) muren staan afbeeldingen getekend van dieren. Hoewel wij maar 2 nachten bleven, hadden wij na 1 dag wél schone handdoeken. De bedden waren goed. Vanaf het hotel is het slechts 5 min. lopen naar het oude centrum, maar heel Santillana is uiteraard oud. Het is leuk om daar eens te zijn. Een winkelcentrum is er niet. Het zijn alleen straatjes met hier en daar een restaurant óf je kunt eten in het restaurant van de hotels. Parkeren kan voor de deur van het hotel en gratis. Verder is dit één van de goedkoopste hotels en best de moeite waard voor 1 of 2 overnachtingen. Opm.: trek makkelijke schoenen aan!

gezellige parador in een heel klein gezellig leuk plaatsje

hjk
    24-5-2006

gezellige parador in een heel klein gezellig leuk plaatsje.

Eten moet je in de andere parador, dus 2 vliegen in 1 klap.Eten was redelijk.

Kamers ruim voldoende.