Hotel Complejo San Marcos Posada

Kleine hotelsWeer vandaag21°15°
Hotel Complejo San Marcos Posada

We hebben een aantal aanbieders voor Complejo San Marcos Posada voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Complejo San Marcos Posada in het Nederlands

Mooie ligging in een prachtig gebied

Ralph
23-4-2012

Het hotel heeft een zeer fraai uiterlijk en past daarmee in het plaatje van het dorp dat nog in de Moorse stijl gebouwd is. Het dagmenu bestaat uit 3-keuze voorgerecht, 3-keuze hoofdgerecht en een 8 tot 10-keuze dessert. Alles zeer goed.

De kamers zijn prima, schoon en ruim, maar aan de voorzijde van het hotel men enige geluidsoverlast hebben van de provinciale weg waaraan het hotel ligt.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Complejo San Marcos Posada in Santillana del Mar , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Complejo San Marcos Posada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.