Hotel Altamira

We hebben een aantal aanbieders voor Altamira voor je op een rij gezet:

Laatste review

Mooi hotel met gezellig restaurant, gelegen in het historisch gedeelte van Santillana del Mar. Goede bediening en lekker eten.

1 review over Hotel Altamira in het Nederlands

Gelegen in historisch centrum

Paul
8-7-2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Altamira in Santillana del Mar , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Altamira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.