Reviews over Santillana del Mar

Prima overnachtingscamping

Moniek
    7-8-2013

Mooie, niet al te grote camping met groen gras (opvallend op campings in noord Spanje) en schoon sanitair. Vriendelijk personeel bij de receptie en restaurant. Op 1 km loopafstand een gezellig dorpje met vele eetgelegenheden en kleine winkeltjes. Leuk als je op doorreis bent!

ideale ligging

rolienenjohn
    20-8-2012

makkelijk te voet naar het mooie oude centrum, camping heeft weinig vlakke plaatsen, plaatsen zijn niet groot. zwembad met hek, sanitair is heel oud en douches klein. wcpapier hangt buiten de wc's.

personeel bij receptie is niet echt gastvrij. er staan oude pc's voor te internetten voor veel geld met slechte verbinding. in het stadje is het vooral overdag druk, 's avonds niet veel te beleven.

goede toeristische basis

RR
    14-6-2011

De camping ligt in de Avenida Le Dorat, 200 m. hoofdweg richting Comillas. Tik je op je GPS Los Hornos 1 in, dan rij je verloren.

De camping bestaat vooral uit stroken op verschillende niveaus. Vrij kort bij het (zeer pittoreske) centrum. Als uitvalsbasis zeer geschikt: wij gingen te voet naar Altamira, met de bus naar Santander en nog eens met de bus naar Comillas (ook een aangename verrassing!)

Gelegen in historisch centrum

Paul
    8-7-2010

Mooi hotel met gezellig restaurant, gelegen in het historisch gedeelte van Santillana del Mar. Goede bediening en lekker eten.

Parador in historisch centrum

Paul