Hotel aan zeeWeer vandaag20°6°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Victoria voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Gran Victoria in het Nederlands

prachtige streek en uitstekend hotel

Cornelissen Henri
5-10-2012

Hotel Gran Victoria in Santander is een ware aanrader,zowel natuur als stad Santander zijn prachtig.Hotel is zeer gunsig en rustig gelegen bij zee op 50 meter.U kan langs de wandelpromenade naar stad gaan--is wel een 7 tal km.Met de bus,op de hoek van het hotel,om de 3 minuten,ben je er direct en kost je 1,20 euro.Hotel heeft dit jaar een Michelinster gekregen voor het eten.Een 4 gangenmenu met drank en koffie inbegrepen kost je 21 euro.Hier geen massatoerisme,meeste zijn Spanjaarden,een beetje Spaans en Engels spreken is wel nodig.Het hotel is een ware aanrader.

Gereisd met partner in Thu Sep 20 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel op een toplocatie

Marjolein
27-1-2010

Het hotel was prima, fijn ruim balkon, en goede badkamer. Wel erg weinig ruimte op de kamer. Een groot nadeel was dat er geen internet was, hier kon je een password voor aanvragen maar het bereik was zeer slecht. Hotel was goed, maar niet uitmuntend.

Gereisd met partner in maart 2009

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Autoverhuur, Concierge, Dokter, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Victoria in Santander, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Victoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.