Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag25°17°
Aparthotel Don Carlos

We hebben een aantal aanbieders voor Don Carlos voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Don Carlos in het Nederlands

Comfortabel en schoon

AB_13
4-3-2009

Het appartement in hotel Don Carlos is een prima keus als je op zoek bent naar een ruime en schone overnachtingsplek in de omgeving van Santander. Het appartement bestaat uit een woonkamer met kitchinette, een badkamer en een slaapkamer; alle in jaren 80 stijl, niet erg modern maar wel schoon en comfortabel. Het hotel heeft een parkeergarage en ligt in een prima wijk van Santander: El Sardinero. Het hotel is op loopafstand van prachtige stranden, oa het strand van 'El Sardinero'. Tegenover ons appartement was een parkje, waardoor je ook nog eens het gevoel hebt in een groene omgeving te zitten. Santander is niet bijster spannend, maar de ligging van de stad is prachtig en er zijn juweeltjes van stranden. Wij zijn oa naar Cabarceno Park en Santillana del Mar geweest, allebei aanraders, vooral het park was indrukwekkend.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2009

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadZwembad

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesStomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Don Carlos in Santander, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Don Carlos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.