Camping Playa de Oyambre

10 reviews over Camping Playa de Oyambre in het Nederlands

gezelligheid en interressante uitjes

Maurice van der knaap
30-7-2017

Het centrale plein met restaurant receptie is levendig, het zwembad wordt komend seizoen overdekt

Activiteiten, golgsurfen, fietsen,wandelen,golf en leuke uitstapjes naar comillas(soort valkenburg),santander,en de picos.

Het was weer fantasties.

Jaap en Yvonne
25-7-2017

Je moet weten dat het hier het Groene Spanje heet. La Costa Verde. Dus regent het er wel eens.

Dan pak je de auto en dan ga je naar de Picos de Europa. Als je via de rivier naar Potes rijdt stop dan eens een keer en loop het smalle pad af naar beneden naar de rivier en overzie de schoonheid van het landschap. En als je dan weet dat er in Potes een lekker wijntje op je wacht voor een goede prijs, dan is alles o.k.

Terug op de camping, met als uitzicht op die Picos, kun je naar het prima restaurant om voor weinig geld wat te eten. Nog even een duik in het mooie zwembad. En daarna lekker een beetje suffen voor je caravan, 's-Avonds naar Gerra om de zonsondergang te zien. en dan naar bed om de andere ochtend weer fris en fruitig aan een nieuwe bijzondere dag te beginnen.

Por un vida mejor.

fantastisch

Jaap van Weelden
25-8-2016

Alles is er goed. Vanuit de camping kun je vele prachtige trips maken. De route naar Potes is prachtig. Stop eens een keer bij een oude brug die over de rivier gaat. Misschien zijn er wel Spanjaarden een het vissen. En maak een praatje. Vergeet niet om de musea in de buurt van Potes te bezoeken En vergeet niet een Orujo te drinken.

We bezochten ook Bilbao, Santander en Gijón. Wel een eindje rijden maar dan heb je ook wat.

We waren hier al eerder (.op een terugweg uit Santiago), en hebben voor 2017 weer geboekt.

Hele fijne camping!!

Ans en Corne van Hout
27-8-2015

De eerste indruk was al fantastisch. Het sanitair wordt gedurende de hele dag schoongemaakt en ziet er piekfijn uit. De hele camping ziet er super goed verzorgd uit. Voor ons was het een verademing dat er bijna allemaal Spaanse families zaten en geen 100% Nederlanders, zoals aan de andere kant van Spanje. Vooral voor gezinnen met kleine kinderen is het een fijne camping. Je kunt een leuke maaltijd krijgen in het restaurant. De eigenaar Frances spreekt vloeiend Engels en is zeer behulpzaam. Het zwembad is ook fijn, tenminste als je niet uitglijdt op het gedeelte buiten het zwembad dat deels geschilderd beton is. Ik hield er een flinke knieblessure aan over. Maar dat is aan mezelf te wijten! San Vicente en Comillas zijn leuke plaatsjes om even rond te struinen. Wij hebben vooral genoten van de Pico's en de middeleeuwse plaatsjes in de omgeving. Het prijsniveau is ook laag in vergelijking met andere vakantiegebieden. Kortom een aanrader!!

Mooie camping, schoon en ruime plaatsen. Familiebedrijf. Sommige veldjes wat ver van de wc's. Het zwembad was ook in juni al open (op veel campings dan nog dicht). Kwartiertje lopen naar het strand. Mooie schone baai.

Echt opvallend goed is het restaurantje. Voor minder dan 15 euro krijg je een driegangenkeuzemenu dat het niveau van een campingrestaurant vér overstijgt. Het zat er dan ook iedere avond goed vol.

Super eigenaar

Henri smulders
14-7-2013

Een wat moeilijk te vinden camping de wegwijzer geven een andere camping aan, direct aan het strand, eens dat je op goede camping bent, kom je op en camping met veel Spanjaarden en weinig buitenlanders. Het gaat er heel gemoedelijk aan toe. De eigenaars spreken vloeiend Engels en zijn heel behulpzaam voor alles. Een aanrader voor iedereen die niet naar de oostkust van Spanje wil

Mooie schone echt spaanse camping, AANRADER!

Fam. de Vries-Donkers
28-7-2011

Afgelopen weken op deze camping in het mooie Cantabrie geweest.

De chalet was wat verouderd, maar voor de rest niks mis mee, wat van een klein chaletje voor deze prijs mag verwachten. Mooie camping, schone camping met vooral spanjaarden, wat wij erg gezellig vonden, spaans ritme enzo.

Omgeving is schitterend, genoeg te doen en te zien. Ik vind dit deel van Spanje echt een aanrader, als je tenminste niet alleen zon en strand wil. Heerlijk goedkoop eten, leuke mensen, practige natuur, mooie stranden

Aanrader!

Fam. Jansen
26-7-2010

Het was even zoeken naar de camping, omdat de TomTom m.b.t. Playa de Oyambre het strand aanwijst, maar het zoeken was meer dan de moeite waard! Prachtige ligging met uitzicht over de Pico's, grote standplaatsen en na 0.00 is het ook echt stil. Aardig personeel en goede service. Het sanitair wordt de hele dag schoongemaakt! Goede sfeer op de camping, waar gelukkig vooral Spanjaarden staan, maar ook wat Nederlanders. Het is een kleine wandeling naar het dichtsbijzijnde surfstrand en er liggen volop leuke strandjes in de buurt. Zat te doen in de omgeving, zoals dinosporen zoeken, grotten bekijken, de stadjes Comilas en San Vicente zijn vlakbij, maar in de omgeving is ook veel te bekijken. Een streek met heerlijke tapas. Ook op de camping kun je aardig eten, zeker de vis van de dag is een aanrader! Ze hebben er heerlijke koffie. Stokbrood mag alleen wel iets verser... Ws komen we nog eens terug als de kinderen oud genoeg zijn om te surfen!

Geweldige camping

D.Burg
26-7-2010

Bezocht in juli 2010. Kleine maar zeer fijne camping met ruime plaatsen. Eigenaar spreekt goed Engels en is zeer gastvrij. Klein maar verder prima zwembad. Sanitair wordt zeer goed schoongehouden. Klein winkeltje aanwezig, maar alleen voor de meest primaire zaken zoals brood en melk (supermarktjes aanwezig op een paar minuten rijden in Comillas of San Vicente). Restaurant is okay (maar verder niet bijzonder) en redelijk goedkoop. Geen animatie en 's avonds is het goed stil. Mooi breed zandstrand is op loopafstand (+/- 20 minuten voor een 4-jarig kind) waar je prima kan surfen/bodyboarden. Verder aan de 2 uiteinden wat rotspartijen waar kinderen volop krabbetjes ed. kunnen vangen. De omgeving is rustig en zeer mooi en er is in de regio van alles te doen (bijv. grot-tekeningen in Altamira of Puente Viesgo, dinosaurus-sporen vinden in Ribadesella en leuke middeleeuwse stadjes). Het is verder een goed startpunt voor tochten naar de Pico's.

prachtige camping

corrie v.d.kant
18-10-2009

Wij zijn in september 2009 hier een week geweest. Prachtige camping. uitzicht op de Picos de Europa. Grote plaatsen, zeer vriendelijke eigenaar, spreekt perfect engels.

Het sanitair wordt constant schoongemaakt en is dus zeer schoon.

200 meter van een schitterende baai met een prachtig strand.

Het restaurant is niet veel maar in het dorp zijn genoeg restaurantjes. Steile helling om bij de camping te komen, maar met een goede trekauto met caravan is dit goed te doen.

Wij hebben er genoten.

We hebben een aantal aanbieders voor Playa de Oyambre voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Playa de Oyambre in San Vicente De La Barquera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Playa de Oyambre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.