Camping El Rosal

10 reviews over Camping El Rosal in het Nederlands

Prima!

Maarten
14-9-2016

Een prima camping, vlak aan zee. Wij hadden een mooie plek onder de bomen, direct grenzend aan het hek en uitkijkend op het plaatsje San Vicente. En op de achtergrond het Picos de Europa gebergte. Mooi uitzicht dus, ook op het strandje direct aangrenzend aan de camping. Op dit gedeelte is het zeewater rustig. Aan de andere kant, een klein stukje lopen, de wilde Atlantische oceaan. Veel surfers en best een druk strand.De camping is prima, rustig, schaduwrijk. Het sanitair is niet echt nieuw meer, deurtjes kunnen niet allemaal meer op slot, maar het wordt 2x per dag schoon gemaakt. Er staat in de middag bewaking bij de poorten. Het restaurant op de camping is prima en betaalbaar. Maar ook meerdere bakkers in de buurt, supermarktje, etc. Veel Spanjaarden op de camping! Een enkele Nederlander, een paar Engelsen, Duitsers. Voor onze kinderen (8 & 9) was het wat lastig om contact te maken, niet heel veel kinderen op de camping van dezelfde leeftijd. Voor ons geen reden om terug te gaan, maar wel een leuke vakantie gehad. Als je van surfen houdt of juist van het wandelen in de bergen of in de prachtige natuur in de omgeving dan zit je hier prima.

Weg blijven

Fam.van den Broek
14-8-2016

Vreselijk deze camping.

Wat een gekte.

Zo vol, overvol, mierenhoop.

Fantastische plek

G.Koppes
8-8-2014

Camping El Rosal is voor gezinnen met kinderen rond de 10 jaar fantastisch. Het strand binnen handbereik ( 3 min) en de supermarkt aan de overkant van de straat. Het restaurant op de camping is goed en niet te duur. Als je kinderen van golfsurfen houden kunnen ze hier bij twee surfscholen les nemen.

Heerlijke plek!

Merel
24-8-2013

Deze camping ligt prachtig! Helaas is het niet mogelijk om te reserveren als je korter dan 2 weken wilt gaan. De plekken zijn echter wat krap bemeten dus als je met een grote tent komt is het op sommige plekken echt lastig om je kamp op te slaan. De camping bestaat uit 2 delen, het hoofdgedeelte is veruit de meest aantrekkelijke plek om te staan, het andere gedeelte is min of meer een soort doorgangsveld met veel minder sfeer dan het hoofdgedeelte. Het sanitair wordt heel goed schoongehouden en meestal is er warm water.

Aanrader!

Corinne
18-8-2013

Leuke camping, schaduwrijke plekken, op loopafstand vind je zee met hoge golven, supermarkt en San Vicente.

Prima camping!!!

Tiny
31-7-2012

Hier moet je het treffen wat plek betreft, want er wordt niet gereserveerd. Sommige plekken behoorlijk, andere vrij klein en dicht op de buren. Dit neem je voor lief ivm de zeer gunstige ligging van het strand. San Vicente is een erg leuk plaatsje met veel uitgaangsgelegenheden en leuke restaurantjes!

The place to be voor branding-surfers

a.van.oosten
21-7-2010

Mooie camping ca 300 mtr van het strand. met mooie, hoge en schone golven. Veel jongeren aanwezig die surfen. Sanitair op de camping is daarop ingericht. Mooie sta-plaatsen, ook apart terrein voor tenten. Ca 20 minuten lopen naar SVdlB. Leuke plaats met veel restaurants. Mooie uitval basis voor de Picos Europas.

schitterend

vakantieganger
12-8-2009

De camping el rosal is een camping direct aan zee en bij eb een schitterend groot schoon strand waar je een flinke wandeling over kan maken.

Mooie golven voor golfsurfen en goeie bewaking langs strand.

Camping is met veel bomen.

Het sanitair is erg schoon en tussen 24.00 en 8.00 uur rustig op camping.

Vlakbij stadje (2km) goed en prettig om heen te lopen.

Winkeltjes direct bij camping - goed supermarktje met verse slagerij,goeie bakker,surfwinkel,groentezaakje(klein),afhaal pizza's en restaurantjes.

Er is een wifi punt en als je je laptop mee neemt is er GRATIS internet voor je aanwezig,even kode bij receptie op je laptop laten zetten.

Voor kleine kinderen een mini speelplaatsje.

Voor de rest is er geen vermaak voor kinderen aanwezig.

Absolute Topper

Stephan
2-2-2009

Kom elk jaar naar san vicente voor mijn jaarlijk surftrip, camping ligt aan het strand, tent uit 200 meter lopen, supermarkt en restaurants ook zoiets. dorpje is een 2 km lopen, zijjn een paar leuke kroegjes in de zijstraatjes.(je moet even zoeken) daar gaan de locals echt los.

2008

Gezellige camping, aanrader

ikke
2-11-2008

Mooie ligging tussen de bomen. Vlakbij het strand..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Rosal in San Vicente De La Barquera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Rosal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.