Camping La Barguilla

CampingWeer vandaag24°16°

We hebben een aantal aanbieders voor La Barguilla voor je op een rij gezet:

1 review over Camping La Barguilla in het Nederlands

Natuur en rust. Prachtig

rosanne
11-8-2014

Een kleine camping met staanplaatsen caravans en 10 bungalows. Zelf zaten we in een bungalow. Leuke indeling met slaapkamer boven en een beneden. Fijne douche. Goed keukentje. Nadeel is de gehorigheid tussen de bungalows aaneengeschakeld . Maar we hebben geen last gehad van de buren. Iedereen komt voor de rust en de prachtige natuur. Het restaurant is erg goed. Personeel heel erg vriendelijk. Klein speeltuintje. Dorpje op 20min wandelen. Op 5min loopafstand is een park waar je kunt bbq n de natuur. Of kunt pootjebaden in de rivier. Prachtige wandelroutes en het drukke strand van Laredo op 20min rijden. Aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Barguilla in Ramales de la Victoria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Barguilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Barguilla scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.