Appartement Villa de Potes

3 reviews over Appartement Villa de Potes in het Nederlands

Super

Marieke
29-7-2011

Geweldig appartementen complex. Zag er erg mooi uit. Vriendelijke mensen. Veel lekkere restaurantjes en barretjes op loopafstand. Het appartement was erg schoon. Omgeving heel mooi.

Dit overtreft alle verwachtingen!

van den Berghe
26-7-2011

Heel mooi ingerichte authentiek Spaans herenhuis. Appartement was brandschoon en alles was keurig onderhouden. Vriendelijke mensen. Een op en top schitterende locatie. Mensen die slecht ter been zijn kan ik het helaas niet aanbevelen, ca. van wege de vele trappen in het ( oude) huis.

2008

Mooie ruime appartementen, welke recent zijn gerenoveerd. Parkeren kan in de buur maar niet direct bij het appartement. Ook geen lift gezien.

Leuk zwembad met ligstoelen (niet zoveel). In het dopje zijn leuke restaurantjes en barretjes. Wil je ergens heen hou dan rekening met 22 KM bergweg beide kanten uit. Mooie bergachtige omgeving. Wij vinden het een aanrader voor een week kun je je prima vermaken.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa de Potes voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa de Potes in Potes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa de Potes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.