Camping La Isla Picos de Europa

Laatste review

Fijne, goed verzorgde camping

Yole Missoorten,
30-8-2017

Een goed onderhouden camping met wel erg kleine plekken. Een grote familietent neemt al de hele plek in beslag. Tegen de avond loopt de camping helemaal vol en staat men erg dicht op elkaar, maar toch geeft dit niet echt overlast. Over het algemeen blijft het een rustige camping. Minpuntje is de drukke baan waar men op de plekken ernaast wel veel geluid- en reukhinder van ondervindt. Vriendelijke en zeer hulpvaardige eigenaren, die er ook alles aan doen om het de kampeerders naar de zin te maken. Zo worden de onverharde wegen elke dag nat gemaakt om opwaaiend stof tot een minimum te beperken. Het sanitair wordt doorlopend schoon gemaakt. Op de camping is een kleine winkel en een bar/ restaurant, waar het eten echter duur is voor de kleine porties en niet van hoogstaande kwaliteit is. Het zwembad is klein maar aangenaam en schoon. Het natuurpark de Picos is vlakbij en biedt vele mogelijkheden. Potes is een druk, toeristisch en gezellig dorpje. Al bij al beleefden wij een zeer aangenaam verblijf op deze camping.

Kenmerken

30-8-2017

Fijne camping

Sander,
17-8-2017

Wat een fijne camping aan de rand van het Nationale Park van de Picos de Europa. Een leuke bar/restaurant, kleine winkel, fijn zwembad. Alles is er om vanuit de camping de Picos in te trekken.

Prima camping

Dhr. Janssens
13-8-2016

Camping met zeer vriendelijke eigenaren. Spreken prima Engels. Camping was vol en je staat dicht op elkaar, maar dit leidde niet tot overlast. Potes is erg gezellig stadje met veel eet gelegenheden. Mooie wandeltocht mogelijk bij kabelbaan Fuente Dé. In het dal hangen vaak wolken, zodra je de hoogte in gaat kom je in de zon en zie je het wolkendek onder je.

Heerlijke vakantie gehad in bungalow 5-6 personen. Gemoedelijke camping met vriendelijke eigenaren en een mix aan nationaliteiten. Geen animatieprogramma (vonden wij fijn) maar wel gezellige pingpong-tafel waar kids heel wat uren hebben doorgebracht. Gezellig bar/restaurant, prima voor koffie, een drankje of betaalbare maaltijd. Prima zwembad en riviertje langs de camping. Het toeristische gezellige Potes met veel restaurants en terrassen op 5 minuten fietsen.

De omgeving is prachtig. Maak niet alleen een wandeling bij het bekende en zeer mooie Fuente Dé, maar ga zeker ook naar het veel rustigere en ook prachtige Dobarganes naar Pico Jano (1443 m) met uitzicht op Picos en de zee. Of bij Monumento al Oso (Colado Llesba) op 1700 m.

In de omgeving kun je ook paardrijden en kanoen. Wij gaan terug, waren hier nog niet uitgekeken.

Leuke camping in een mooie omgeving

nicole
8-9-2015

Enkele dagen op deze camping geweest. Goede uitvals basis om in de bergen van picos de europa te gaan wandelen, fietsen en canyoingen!

Gezellige camping

pmcm2006
19-8-2014

Wij reden eerst langs La Viorna maar vanwege de badmutsverplichting in het zwembad was dat voor onze kinderen een no go. La Isla is een kleine, gezellige camping met redelijk wat Nederlanders. Wij hadden een mooie plek aan het riviertje maar als je aan het eerste pad staat, is het wel heel vol en kijk je tegen de auto's.

Het sanitair wordt 24/7 schoongemaakt maar toch zaten de wastafels onder de haren, ligt dus aan de gasten. Klein winkeltje, aardige eigenaren. Lekker zwembadje en leuk beekje om in te spelen.

Toffe camping

Priscilla Delvaux
7-9-2013

We zijn hier als koppel ongeveer twee weken verbleven.

De plaatsen voor een grote tent zijn wel erg klein. Sanitair is verouderd en niet eenvoudig om netjes te houden. Brood en basisproducten kan je in het klein winkeltje kopen. Potes is de ideale bestemming om de Picos te ontdekken.

We vonden het wel niet een rustige camping. Het ligt langs de weg, snachts heb je er geen last van, maar overdag soms wel. Er is slechts één sanitaire blok dus als je s avonds dicht bij deze blok staat kan het langs je tent er druk worden door de andere passanten. Ook wel een gehorige camping in die zin dat de Locals pas om 22u00 beginnen koken en afwassen, dus niet voor mensen die van rust houden. Maar voor de rest toppie ! We gaan ooit zeker terug !

Mooie camping in boomgaard

camping_4
3-8-2012

Mooi gelegen in boomgaard, aan riviertje Deva. Terras van gezellige bar/restaurant ligt mooi onder de bomen aan riviertje. Restaurant is eigenlijk meer een cafetaria, weinig verse producten kunnen ontdekken. Zeer vriendelijk personeel. 5 pers. bungalow was ruim voor met zijn vieren. Geen animatie, wel speelautomaten, tafeltennistafel bij speeltuintje. Kinderen (meesten tussen 4-12 jaar) vermaakten zich goed met elkaar. Veel NL, maar ook Spanjaarden, Belgen, Engelsen. Eind juli stond de camping vol.

Minpunten: douche was niet goed schoon (haren). Kunststof ligstoelen bij het zwembad waren allemaal kapot.

Fijne rustige camping

markbroos
25-9-2011

De mensen die de camping beheren zijn erg aardig. Je hebt geen last van radio's of lawaai makende jongeren. Het is er rustig en de beheerders willen dat ook zo houden. Tijdens het hoogseizoen is het wel vol. Er is voldoende ruimte om te spelen voor kinderen. Er is geen animatie, maar onze dochter vond snel wat vriendinnetjes en ze hebben zich goed vermaakt. Het sanitair werd erg vaak schoongemaakt, maar ik heb er zelf geen gebruik van gemaakt. Ik had een bungalow. Wfi werkt niet op de hele camping goed. Ik moest vaak een stukje lopen eer ik een goede verbinding had. De bungalow was goed, alleen de matrassen vond ik niks. We hadden de eerste dag lekkage en dat is gelijk verholpen. De bar vond ik gezellig en de mensen erg vriendelijk. De kaart viel mij wat tegen, maar het is er zeker niet duur. Ook de campingwinkel is niet duur, Soms goedkoper dan de super in het dorp. Appels, noten en dergelijke groeien in de bomen. Een mix aan nationaliteiten op de camping.

fijne camping met zwembad, speelgelegenheid, tafeltennis en flipperkasten. Vriendelijk personeel, het sanitair word meerdere keren per dag schoongemaakt. Goede uitvalsbasis voor bergwandelingen. Leuk dorpje (Potes) op loopafstand (2 km ) van de camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Isla Picos de Europa in Potes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Isla Picos de Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.