Bed and Breakfast La Casona de Baro (in Baro)

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag15°7°
Bed and Breakfast La Casona de Baro (in Baro)

2 reviews over Bed and Breakfast La Casona de Baro (in Baro) in het Nederlands

Fantastische verblijfplaats in de Picos de Europa

Veerle en Steve,
22-10-2017

Prachtig, zeer rustige ligging op 5km van het drukke Potes. De uitbaatster spreekt wel enkel spaans maar dat stoort helemaal niet omdat ze er alles aan doet om het haar gasten zo azngenaam mogelijk te maken. De kamers zijn uiterst confortabel en het hele huis heeft heel veel charme! Top prijs kwaliteit.! Aanrader!!

2007

Indien je de Picos de Europa wilt bezoeken en niet in het drukke Potes wilt logeren, is dit een super adres om te verblijven.

Baro is een gehucht gelegen tussen Potes (5 km) en Fuente De (20 km).

Er is niets te beleven maar de accomodatie en de ligging net boven de doorgaande weg, is ideaal.

Deze posada wordt gerund door een dame uit Madrid. Zij ontvangt haar gasten zeer gastvrij en gedurende het gehele verblijf doet ze al het mogelijke zodat je je echt thuis voelt. 's Morgens verzorgt ze zelf een goed ontbijt in een wel zeer bijzondere ruimte, een soort keldergewelf, verlicht door kaarslicht. Zeer sfeervol!

Voor lunch en diner zijn er diverse gelegenheden op redelijk korte rij-afstand (2 tot 5 km).

Verder goede kamers met alle faciliteiten, ook weer sfeervol ingericht. Prijs kwaliteit ook helemaal OK ! Een echte aanrader! Bezoek de website dan krijg je een goede indruk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Casona de Baro (in Baro) in Potes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Casona de Baro (in Baro) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.