Reviews over Potes

Grandioos!

Roel Mulder,
    1-12-2018

Een sfeervolle camping met een restaurant een winkeltje prima sanitair. Vriendelijk personeel. De camping is gelegen aan de rand van de picos d' europa. Een bijzonder hoog een grillig gebergte waar veel roofvogels rondcirkelen. Je kunt met een kabelbaan helemaal naar de top. Het landschap heeft veel indruk op ons gemaakt.

Prachtig uitzicht, schoon, echt Spaans

Mirthe,
    28-7-2018

Vriendelijke eigenaren. Prachtige kleine camping met super uitzicht. Veel schaduwplekken. Zeer schoon sanitair. Heerlijk zwembad ( badmuts verplicht is beetje jammer) Ik had voor een week gereserveerd maar na 3 dagen werd er veel regen voorspelt. Heb niets extra’s hoeven te betalen. Prachtige omgeving, nog lang niet uitgekeken. Loopafstand van Potes waar je prima wat kan eten. Fuente De is een aanrader ( ga vroeg in de ochtend dan is het nog niet zo druk. Echt Spaanse camping. Kleine plekken en Spanjaarden eten erg laat t liefst met de hele familie dus veel gezelligheid ;-)

Gratis goede WiFi ( is met tiener belangrijk)

Een aanrader.

Paul G,
    9-7-2018

Terassencamping met zicht op de (besneeuwde) bergen. Op loopafstand van het leuke stadje Potes.

Rustige camping met mooie staanplaatsen.

Restaurant en winkeltje in juni al geopend.

Goed en schoon sanitair.

Fantastische verblijfplaats in de Picos de Europa

Veerle en Steve,
    22-10-2017

Prachtig, zeer rustige ligging op 5km van het drukke Potes. De uitbaatster spreekt wel enkel spaans maar dat stoort helemaal niet omdat ze er alles aan doet om het haar gasten zo azngenaam mogelijk te maken. De kamers zijn uiterst confortabel en het hele huis heeft heel veel charme! Top prijs kwaliteit.! Aanrader!!

Fijne, goed verzorgde camping

Yole Missoorten,
    30-8-2017

Een goed onderhouden camping met wel erg kleine plekken. Een grote familietent neemt al de hele plek in beslag. Tegen de avond loopt de camping helemaal vol en staat men erg dicht op elkaar, maar toch geeft dit niet echt overlast. Over het algemeen blijft het een rustige camping. Minpuntje is de drukke baan waar men op de plekken ernaast wel veel geluid- en reukhinder van ondervindt. Vriendelijke en zeer hulpvaardige eigenaren, die er ook alles aan doen om het de kampeerders naar de zin te maken. Zo worden de onverharde wegen elke dag nat gemaakt om opwaaiend stof tot een minimum te beperken. Het sanitair wordt doorlopend schoon gemaakt. Op de camping is een kleine winkel en een bar/ restaurant, waar het eten echter duur is voor de kleine porties en niet van hoogstaande kwaliteit is. Het zwembad is klein maar aangenaam en schoon. Het natuurpark de Picos is vlakbij en biedt vele mogelijkheden. Potes is een druk, toeristisch en gezellig dorpje. Al bij al beleefden wij een zeer aangenaam verblijf op deze camping.

Potes scoort een 8 uit 10, op basis van 20 reviews