Sorteren

vakanties Cantabrië

Reviews over accommodaties in Cantabrië

Prima camping aan gaaf strand.

Miranda Zweeris
    7-9-2018

Tent via Tour Operator. Hele mooie plek, bijna aan het strand. Hierdoor vielen we in slaap met het ruizen van de oceaan. Sanitair prima in orde. Zwembad zijn we niet geweest omdat je daar een badmuts op moest. Dat was bij ons vooraf helaas niet bekend. Het strand maakte echter veel goed: heel mooi met rotsformaties waardoor je bij eb allerlei kleine watertjes had. Supergave zee met hoge golven. Je kon over het strand bij eb naar een soort schiereilandje lopen, erg grappig. Echter als je daar 'savonds gaat eten, reken dan niet op een taxi terug. Het is een vrij grote, maar verder rustige camping. Mooi speelveld voor de kinderen. En een soort kleine dierentuin, maar die is maar heel beperkt open en hebben wij steeds gemist. Wij zijn nog naar Picos gebergte geweest (Fuente Dé) wat erg leuk was.

Es
    22-8-2018

We hadden twee 2p kamers geboekt. Tussen de kamers zat een tussendeur en dit was erg handig met onze grote kinderen. Het hotel en de kamers zijn luxe en schoon en het strand is op loopafstand. Ontbijten kan in het hotel, maar wij gingen naar een koffietentje om de hoek voor een tostadas con tomate.

Op 10 minuten lopen, via een wandelboulevard, zijn heel veel barretjes en restaurants.

Zeer mooie strandcamping

Jeroen
    7-8-2018

Heerlijke maar niet goedkope camping, met grote gescheiden grasplekken. Veel schaduw en goede afwatering van regen. De wegen op de camping zijn geasfalteerd. Vooraan op de camping veel drukte, maar daar zijn ook veel seizoenplekken en Spanjaarden.

Veel voorzieningen, van supermarkt tot autowasplaats.

Camping heeft 2 uitgangen naar het bewaakte strand. Zee is heerlijk, zwembad maar 1 keer geweest. Badmuts verplicht, dan maar lekker in de zee afkoelen. Je kunt er ook prima golfsurfen. Golven niet zo hoog als in San Sebastian of Biarritz.

Ruim voldoende sanitair dat de hele dag wordt schoongehouden. Naarmate de camping voller raakte waren er wel pieken bij het douchen.

Helaas viel het weer wat tegen. In Nederland was het heet, en wij zaten in de regen.

Prachtig uitzicht, schoon, echt Spaans

Mirthe
    28-7-2018

Vriendelijke eigenaren. Prachtige kleine camping met super uitzicht. Veel schaduwplekken. Zeer schoon sanitair. Heerlijk zwembad ( badmuts verplicht is beetje jammer) Ik had voor een week gereserveerd maar na 3 dagen werd er veel regen voorspelt. Heb niets extra’s hoeven te betalen. Prachtige omgeving, nog lang niet uitgekeken. Loopafstand van Potes waar je prima wat kan eten. Fuente De is een aanrader ( ga vroeg in de ochtend dan is het nog niet zo druk. Echt Spaanse camping. Kleine plekken en Spanjaarden eten erg laat t liefst met de hele familie dus veel gezelligheid ;-)

Gratis goede WiFi ( is met tiener belangrijk)

Super fijne camping!

Tamara
    23-7-2018

Wat een fijne camping! Kan niks negatiefs vertellen. Sanitair zag er elke minuut van de dag netjes en schoon uit. Heerlijk dicht bij het strand, altijd een plekje en niet bij elkaar op de handdoek! Zwembad ook prima, wel met badmuts maar als je even niet meer in de zee wilt. Supermarkt op camping prima, elke dag vers lekker brood. Receptie vriendelijk en goed Engels sprekend. Kampeerplek mochten we zelf uitzoeken en ook van formaat prima voor caravan, tentje en auto. Weinig Nederlanders, veel Spanjaarden, dus een echt vakantie gevoel. Omgeving is prachtig groen, Santander, Bilbao, picos gebergte allemaal een bezoek waard! Kortom een echte aanrader 👍🏻