Reviews over Pechón

adembenemend mooi.zeer vriendelijke ontvangst!

ed Penders,
    22-7-2018

Ongelooflijk..mooi.de website van de camping is erg bescheiden.wellicht is het daarom niet zo druk.je mag zelf een plek uitzoeken.als een kind in een speelgoed winkel is dat erg moeilijk.sanitair meer dan prima.super schoon zwembad niet groot maar prima na een lange rit.wij hebben geen gebruik gemaakt van de horeca .het uitzicht was te mooi en hebben de bbq opgestart voor niks te missen. Van de view.wij waren er jammer genoeg maar een nacht.volgende keer blijven we langer!!!!

Groot en toch rustig

Prachtige camping,
    5-8-2017

Een rustige camping op de kust? Meestal moet je daarvoor toch enkele kilometers het binnenland in. Las Arenas is een uitzondering: deze camping vangt gemakkelijk enkele honderden mensen op, maar nooit heb je er een gevoel van drukte (oké, in het weekend gaat het er wat geanmieerder aan toe, maar dat fenomeen heb je overal in Spanje, de zondagavond keert de rust terug). Daarnaast ligt las Arenas op een unieke locatie, een soort amfitheater rond een baai, met aan één kant zelfs een heuse Fjord. Door de vele 'verdiepen' heb je het gevoel van een kleine camping. Ook een bijzonder lekker restaurant, waar de locals graag komen eten. Een klein keienstrand (zeer omstuimige zee, niet voor kleine kinderen, tenzij je er van af wil). Groot zwembad. De drie poetsvrouwen zijn ware furries, dus alles blink. Let op of ze poetsen je voeten mee! Het dorpje Péchon heeft weinig te bieden, maar San Vicente la Barquera is leuk, Llanes, over de grnes met Asturië ook. En de prehistorische grotten in de omgeving zijn terect Werelderfgoed. Rest het weer. Tja, Cantabrië wordt nooit de Costa del Sol. Houden zo.

Prachtig gelegen camping, superschoon sanitair!

Kasper,
    5-8-2017

Camping Las Arenas is prachtig gelegen met veelal uitzicht op zee.

Veel terrassen met hoogte verschillen. Hierdoor niet alle plekken geschikt voor caravans. Veel tenten!

Geen vaste plekken daardoor veel ruimte. Erg ruim opgezet. Er is altijd wel plaats.

Het sanitair wordt bizar goed schoon gehouden.

Leuk winkeltje met vers brood. Het weer wordt beïnvloed door het gebergte Pico's. Hierdoor wat instabiel.

Voor de wat oudere kinderen is er niet echt een plan. Geen voetbalveld of tafeltennistafel bijv.

Zwembad is eenvoudig maar prima.

Al met al wel een aanrader; echt een mooie camping.

Mooiste camping ooit

Inge,
    25-7-2017

Zicht op de zee, een baai die bij de camping hoort, zwembad, ondergaande zon, geen afgebakende plekken, dus gewoon enorm veel ruimte: het bestaat op deze camping. Hoe bijzonder. T is vast dat het weer hier vlak bij de picos wisselvallig kan zijn, dat het niet afgeladen vol is. Zo ook nu.

Wat mooi en sfeervol

Martin,
    20-9-2015

De mooiste en sfeervolste camping die ik in Spanje heb gezien. Door inrichting van camping geen gevoel dat de camping groot is. Prachtige zee met strand. Ook rivier naast camping prachtig en blauw ( loop pad naar beneden achter restaurant) afh. Van plek op camping fantastisch uitzicht. Super goede WiFi op campingplek. Mooie wandeling langs kuststrook vanaf de camping door het bos lopen, naar strand van Pechon. Picos Europa mooi gebied. Prima winkel en zwembad. Sanitair beneden ook heel goed en schoon, warm en zelfs heet water (afwaswater uitgezonderd). Restaurant bar slecht en duur!

Pechón scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews