Camping Playa Joyel

• 6.9Eetgelegenheden
  • 8.6Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Playa Joyel in Noja is een echte strandcamping waar surfen mogelijk is. In het zwembad is een badmuts verplicht. Daarnaast is er voor de kids een speeltuin en zijn er tafeltennistafels. Als het eb is, is het mogelijk naar een schiereiland te lopen. Het Picosgebergte en het stadje Bilbao zijn erg leuk om te bezoeken.

81 reviews over Camping Playa Joyel

• 2019
    8Waldemar Brouwers09-08-2019

Camping met 2 gezichten

Prachtige camping. Perfect onderhouden. Perfect sanitair. Alles goed geregeld. Probleem is alleen dat 80% van de bezoekers Spaans is. De Spaanse kinderen beschouwen het als hun camping en eisen speelgelegenheden op. Jagen de Engels, Nederlandse, Franse, etc kinderen weg. Zeer grimmige sfeer daardoor af en toe op de speelweide. Schoppartijen en achtervolgingen meegemaakt. Wij kamperen al jaren, maar dit heb ik nog nooit gezien. Was de eerste keer in Spanje, voor ons voorlopig de laatste keer. Spanjaarden zijn hier niet onvriendelijk, maar leven wel met oogkleppen op. Camping top; Spaanse publiek viel tegen. de ligging aan zee is geweldig. Leuke zee met hoge golven. Het weer is grillig, veel regen, als de zon schijnt is het echt wel heet. 30 graden makkelijk.

• 10Staat v/h sanitair

• 8Cristel31-07-2019

prima

Op deze camping voor 18 nachten in een tent van een touroperator (zeer slechte bedden helaas) De camping is groot waar je weinig van merkte waar wij zaten. Je loopt zo t heerlijke ruime strand op. Groot verschil tussen eb en vloed wat t strand te gek maakt. S'middags loopt t strand bijna leeg en vanaf uur of 3-4 loopt t weer vol. Wij vonden de omgeving heel mooi groen , maar waren niet heel erg onder de indruk van de dorpjes en stadjes. Als je van fietsen en wandelen houd is t gebied super. Strandwandelingen aanrader !! Wij vonden t weer wel erg onrustig. Van stortregen en onweer naar zon en veel bewolking. de voorspellingen kloppen vaak niet. En vaak trekt de lucht toch weer open. Warmer als 25 graden hebben wij t niet gehad. De avonden koelen flink af en nachten kunnen fris zijn. Spanjaarden vonden wij erg stug en onvriendelijk in vergelijking met andere delen van Spanje. Santonar , zaterdagochtend markt. Laredo , oude centrum leuk.

• 6Eetgelegenheden

• 9Dennis17-07-2019

Kleine kinderen zullen het naar hun zin hebben

Leuke camping vlak aan schitterend strand, de kidsclub is leuk maar vooral omdat we Spaans spreken. Het zal Nederlandse kindjes niet echt aanspreken. Het strand is iedere dag anders met eilandjes en poelen met water en temperatuur is niet super hoog (20-22 graden) en daalt lekker in de nacht. Altijd een briesje.

Zwembad verplicht met “muts” maar ze verkopen alles en niet duur in de supermarkt op de camping.

Best leuke dingen in de buurt te doen en vind dit een aanrader voor families met jonge kinderen. Zijn veel Engelse maar voornamelijk Spanjaarden.

Allemaal erg vriendelijk maar het is handig als je een woordje Spaans spreekt (dat doet onze hele family).

Ze hebben leuke kleine kinderboerderij die 2x per week rond uur of 19:00 open gaat. Ze hebben mooi speelgebied van wel 10,000 m2 denk ik met kabelbaan en speel toestellen. We zaten in caravan 30 en hele dag lichte bries van de zee en weinig mensen die lang lopen.

• 2018
    8Miranda Zweeris07-09-2018

Prima camping aan gaaf strand.

Tent via Tour Operator. Hele mooie plek, bijna aan het strand. Hierdoor vielen we in slaap met het ruizen van de oceaan. Sanitair prima in orde. Zwembad zijn we niet geweest omdat je daar een badmuts op moest. Dat was bij ons vooraf helaas niet bekend. Het strand maakte echter veel goed: heel mooi met rotsformaties waardoor je bij eb allerlei kleine watertjes had. Supergave zee met hoge golven. Je kon over het strand bij eb naar een soort schiereilandje lopen, erg grappig. Echter als je daar 'savonds gaat eten, reken dan niet op een taxi terug. Het is een vrij grote, maar verder rustige camping. Mooi speelveld voor de kinderen. En een soort kleine dierentuin, maar die is maar heel beperkt open en hebben wij steeds gemist. Wij zijn nog naar Picos gebergte geweest (Fuente Dé) wat erg leuk was.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Jeroen07-08-2018

Zeer mooie strandcamping

Heerlijke maar niet goedkope camping, met grote gescheiden grasplekken. Veel schaduw en goede afwatering van regen. De wegen op de camping zijn geasfalteerd. Vooraan op de camping veel drukte, maar daar zijn ook veel seizoenplekken en Spanjaarden. Veel voorzieningen, van supermarkt tot autowasplaats. Camping heeft 2 uitgangen naar het bewaakte strand. Zee is heerlijk, zwembad maar 1 keer geweest. Badmuts verplicht, dan maar lekker in de zee afkoelen. Je kunt er ook prima golfsurfen. Golven niet zo hoog als in San Sebastian of Biarritz. Ruim voldoende sanitair dat de hele dag wordt schoongehouden. Naarmate de camping voller raakte waren er wel pieken bij het douchen. Helaas viel het weer wat tegen. In Nederland was het heet, en wij zaten in de regen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Tamara23-07-2018

Super fijne camping!

Wat een fijne camping! Kan niks negatiefs vertellen. Sanitair zag er elke minuut van de dag netjes en schoon uit. Heerlijk dicht bij het strand, altijd een plekje en niet bij elkaar op de handdoek! Zwembad ook prima, wel met badmuts maar als je even niet meer in de zee wilt. Supermarkt op camping prima, elke dag vers lekker brood. Receptie vriendelijk en goed Engels sprekend. Kampeerplek mochten we zelf uitzoeken en ook van formaat prima voor caravan, tentje en auto. Weinig Nederlanders, veel Spanjaarden, dus een echt vakantie gevoel. Omgeving is prachtig groen, Santander, Bilbao, picos gebergte allemaal een bezoek waard! Kortom een echte aanrader 👍🏻

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8M. Tilmans05-03-2018

Verrassend verblijf in minder bekende omgeving!

Een hele mooie camping, in het super verrassend mooie noord Spanje. Slechts 1 keuze aan camping in die omgeving die is dan ook heel goed. Alleen wel ver rijden, maar zeker de moeite waard. We verbleven in een Esprit stacaravan. Ligt direct aan heel mooi strand en op loopafstand van het dorp Noja. Ook campingwinkel aanwezig. De bewegwijzering naar de camping was wat verwarrend. Ook het vinden van de touroperator medewerker moesten we even bij de vriendelijke receptie navragen. De esprit is een wat ouder model, maar waren heel tevreden met dit model omdat het erg ruim is en een mooi terras heeft. We zijn er totaal een week geweest en hebben van daaruit Bilbao bezocht (doen is de moeite waard), in Comillas is EL Capricho gebouwd door Gaudi (verrassend en zeker doen als je Gaudi liefhebber bent), als ook het Palacio de Sobrellano een bezoek . Net als Parque nacional de los picos de Europa , bijzondere natuur.

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

9MT27-08-2017

Prachtige camping

Mooi verzorgde camping. Sanitair goed bijgehouden. Strand vanuit camping te bereiken. Zwembad klein, fasciliteiten verder goed. Plaatsje playa joyel minder.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Ernst27-07-2017

Mooie ligging direct aan zee

Ingerichte tent was erg basic, maar wel pal aan prachtige strandpad. Fijne zee, breed strand. Prima zwembad. Sanitair is zeer schoon. Camping is wel groot, maar hadden we geen last van. Ook groot voetbalveld. Omgeving niet heel spannend.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9harry Vaneker31-03-2017

prachtige omgeving strand-en bergen

dit is een van de mooiste streken van spanje afwisselend met strand- vissers- en bergdorpjes goede eetgelegenheden leuke terrasjes niet te warm vriendelijke mensen echt een aan raden om het een keer te proberen we gaan met de mei vakantie 2017 er weer naar toe

Gereisd met partner in september 2015

5 tips over Camping Playa Joyel

• Tamara, 01-08-2013

Geweldige excursies naar Bilbao en Fuente Dé zijn echte aanraders

• liana17953, 13-08-2012

Leuke camping voor jong en oud.

• Nico, 17-11-2014

Heel veel leuke dingen te doen in de buurt Santander met zijn stranden zeker bezoeken Dierenpark Cabárceno waar dieren in halve vrijheid leven is zeker ook een must met kleine kinderen

11 vragen over Camping Playa Joyel

• Ymke, 04-02-2019

Nederlanders 16/17 jaar

Ik ga aankomende zomer (2019) naar deze camping. Vroeg me af of er ook Nederlandse jongeren zullenzijn van deze leeftijd of dat dat echt minimaal is.

Miranda, 08-06-2019

Wij brengen 3 dochters (14, 16, 17 en 1 vriendje 18 mee), 6-29 juli...

Pascal

Wij hebben voornemens om deze camping in 2018 te bezoeken. Wij zojjmet 3 kinderen (7-12-15). Is er wat te doen voor deze leeftijd?

Diana, 23-12-2017

ook wij willen eens deze kant van Spanje bezoeken.Wij willen misschien hier heen gaan met onze camper.Zelf hebben we een zoon van 9,dus wie weet !!!

• nic, 22-10-2017

nederlandsen 17-jarigen?

• Weet iemand of er ook nog wel Nederlandse tieners zijn van 17/18 jaar? Of is dat echt minimaal? Zoeken ze elkaar een beetje op voor voetbal/ strand/ disco?
    • Is het in de avond aan te lopen (max 25 min?) naar het dorpje om een terrasje te pakken of net te ver?

Pascal, 22-10-2017

Wij hebben voor 2018 interesse om deze camping te bezoeken en hebben dezelfde vragen...

Rachēl, 02-11-2017

Wij hebben ook interesse om met onze dochter 17 j hier naartoe te gaan.

Camping Playa Joyel info

• Aantal sterrensterstersterster