Camping Playa Joyel

Camping Playa Joyel
8,6

Omschrijving
Camping Playa Joyel in Noja is een echte strandcamping waar surfen mogelijk is. In het zwembad is een badmuts verplicht. Daarnaast is er voor de kids een speeltuin en zijn er tafeltennistafels. Als het eb is, is het mogelijk naar een schiereiland te lopen. Het Picosgebergte en het stadje Bilbao zijn erg leuk om te bezoeken.

60 reviews over Camping Playa Joyel in het Nederlands

Prima camping aan gaaf strand.

Miranda Zweeris,
7-9-2018

Tent via Tour Operator. Hele mooie plek, bijna aan het strand. Hierdoor vielen we in slaap met het ruizen van de oceaan. Sanitair prima in orde. Zwembad zijn we niet geweest omdat je daar een badmuts op moest. Dat was bij ons vooraf helaas niet bekend. Het strand maakte echter veel goed: heel mooi met rotsformaties waardoor je bij eb allerlei kleine watertjes had. Supergave zee met hoge golven. Je kon over het strand bij eb naar een soort schiereilandje lopen, erg grappig. Echter als je daar 'savonds gaat eten, reken dan niet op een taxi terug. Het is een vrij grote, maar verder rustige camping. Mooi speelveld voor de kinderen. En een soort kleine dierentuin, maar die is maar heel beperkt open en hebben wij steeds gemist. Wij zijn nog naar Picos gebergte geweest (Fuente Dé) wat erg leuk was.

Zeer mooie strandcamping

Jeroen,
7-8-2018

Heerlijke maar niet goedkope camping, met grote gescheiden grasplekken. Veel schaduw en goede afwatering van regen. De wegen op de camping zijn geasfalteerd. Vooraan op de camping veel drukte, maar daar zijn ook veel seizoenplekken en Spanjaarden.

Veel voorzieningen, van supermarkt tot autowasplaats.

Camping heeft 2 uitgangen naar het bewaakte strand. Zee is heerlijk, zwembad maar 1 keer geweest. Badmuts verplicht, dan maar lekker in de zee afkoelen. Je kunt er ook prima golfsurfen. Golven niet zo hoog als in San Sebastian of Biarritz.

Ruim voldoende sanitair dat de hele dag wordt schoongehouden. Naarmate de camping voller raakte waren er wel pieken bij het douchen.

Helaas viel het weer wat tegen. In Nederland was het heet, en wij zaten in de regen.

Super fijne camping!

Tamara,
23-7-2018

Wat een fijne camping! Kan niks negatiefs vertellen. Sanitair zag er elke minuut van de dag netjes en schoon uit. Heerlijk dicht bij het strand, altijd een plekje en niet bij elkaar op de handdoek! Zwembad ook prima, wel met badmuts maar als je even niet meer in de zee wilt. Supermarkt op camping prima, elke dag vers lekker brood. Receptie vriendelijk en goed Engels sprekend. Kampeerplek mochten we zelf uitzoeken en ook van formaat prima voor caravan, tentje en auto. Weinig Nederlanders, veel Spanjaarden, dus een echt vakantie gevoel. Omgeving is prachtig groen, Santander, Bilbao, picos gebergte allemaal een bezoek waard! Kortom een echte aanrader 👍🏻

Suncamp Holidays

Verrassend verblijf in minder bekende omgeving!

M. Tilmans,
5-3-2018

Een hele mooie camping, in het super verrassend mooie noord Spanje. Slechts 1 keuze aan camping in die omgeving die is dan ook heel goed. Alleen wel ver rijden, maar zeker de moeite waard. We verbleven in een Esprit stacaravan. Ligt direct aan heel mooi strand en op loopafstand van het dorp Noja. Ook campingwinkel aanwezig. De bewegwijzering naar de camping was wat verwarrend. Ook het vinden van de touroperator medewerker moesten we even bij de vriendelijke receptie navragen. De esprit is een wat ouder model, maar waren heel tevreden met dit model omdat het erg ruim is en een mooi terras heeft. We zijn er totaal een week geweest en hebben van daaruit Bilbao bezocht (doen is de moeite waard), in Comillas is EL Capricho gebouwd door Gaudi (verrassend en zeker doen als je Gaudi liefhebber bent), als ook het Palacio de Sobrellano een bezoek . Net als Parque nacional de los picos de Europa , bijzondere natuur.

Prachtige camping

MT,
27-8-2017

Mooi verzorgde camping. Sanitair goed bijgehouden.

Strand vanuit camping te bereiken.

Zwembad klein, fasciliteiten verder goed.

Plaatsje playa joyel minder.

Mooie ligging direct aan zee

Ernst,
27-7-2017

Ingerichte tent was erg basic, maar wel pal aan prachtige strandpad. Fijne zee, breed strand. Prima zwembad. Sanitair is zeer schoon. Camping is wel groot, maar hadden we geen last van. Ook groot voetbalveld. Omgeving niet heel spannend.

prachtige omgeving strand-en bergen

harry Vaneker,
31-3-2017

dit is een van de mooiste streken van spanje afwisselend met strand- vissers- en bergdorpjes goede eetgelegenheden leuke terrasjes niet te warm vriendelijke mensen echt een aan raden om het een keer te proberen we gaan met de mei vakantie 2017 er weer naar toe

Een geweldige camping

Jolanda
16-8-2016

Wij vonden het een geweldige camping. Alles is keurig en schoon. Nooit hoeven wachten op een douche. Zeer schoon en altijd warm water hoe laat je ook komt.

De geweldige ligging van de camping is top,je loopt er zo naar toe. Ook niet hutje mutje op elkaar gepropt. Wij hadden een ruime plaats lekker overal dicht bij. Het stikt er niet van de nederlanders daardoor een echt vakantiegevoel. Ook geen friet van piet gehalte maar echt Spaans allemaal. Lekerre pinxtos op. Heerlijk! Het is dat wij nooit tweemaal naar dezelfde camping gaan.

Volle camping, heerlijk aan zee

Sjoukje
15-8-2016

De camping is groen en de ligging is geweldig zo aan zee. Wel erg dicht op elkaar allemaal. Wij zaten in een stacaravan. Rug aan rug, zij aan zij. Wel allemaal erg netjes. Het plaatsje Noja vonden wij niet zo veel aan.

zeer relaxte camping

Femke
31-7-2016

Heerlijke camping aan zee, vanaf de camping loop je er zo naartoe. Spelen in de golven is een feest. Plekken zijn mooi, achteraan ook rustig. Volg wel het ritme van de Spanjaarden, alles loopt rond tot 0.00 en slaapt uit tot 10 uur, ook de kleine kids. Dagjes uit naar Bilbao (Guggenheim) en Santillano del Mar aanraders. Ook wandeling bij Santona met de 700 treden afdaling naar de vuurtoren een topper (neem zwemkleding mee!). Sanitair is simpel, maar wordt goed schoongehouden. Noja is gezellig met voldoende leuke barretjes en restaurantjes. Restaurant op de camping teveel snackbar gehalte, prijs/kwaliteit onvoldoende, beter naar Noja te gaan.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Playa Joyel in Noja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Playa Joyel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.