Hotel Las Dunas

Hotel Las Dunas

1 review over Hotel Las Dunas in het Nederlands

mooi gelegen aan de boulevard

Henk
9-10-2013

vraag om een kamer met uitzicht op zee! De kamers zijn van redelijke kwaliteit en schoon. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is netjes en geeft via een buffet een goed ontbijt en diner. Het strand is breed en schoon, mooie golven om te surven. In Noja zelf is weinig vertier in de avond. Vanuit Noja kan men Santander bezoeken en wandelingen maken langs de kust. Er is een buiten zwembad aanwezig en op eigen terrrein een gratis parkeergelegenheid

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Las Dunas in Noja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Las Dunas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Las Dunas scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.