8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Parador Limpias voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

2 reviews over Hotel Parador Limpias in het Nederlands

Goed was de kamer en de ligging. Mínder is de prijs/ kwaliteit verhouding. We betaalden €145/nacht maar in het weekend is het veel meer.internet is slecht, er zijn geen stopcontacten in de kamer (wel in de badkamer ).

Gereisd met partner in september 2017

luxe hotel

lieve
21-8-2011

Rustig gelegen in een park.Zeer ruime kamers.Onze badkamer was aan vernieuwing toe.Onverw buitenzwembad,klein binnenzwembad.Ondanks de luxe,de grootte en daardoor wat onpersoonlijke hotel,toch kindvriendelijk.In augustus waren er heel wat (kleine) kinderen.Behoorlijk goed ontbijtbuffet.Restaurant in orde maar redelijk duur.Vriendelijke receptie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parador Limpias in Limpias , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parador Limpias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.