1 review over Hotel Villa de Palacios in het Nederlands

Prachtige Palacio dichtbij bergen en strand

Paul Van den Brande
29-8-2011

Deze Palacio wordt uitgebaat door een lieve dame die er echt alles aan doet om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Iedere ruime kamer heeft een andere inrichting en de balkons geven een prachtig uitzicht op de bergen. Mogelijkheid voor het nuttigen van een avondmaal tegen een schappelijke prijs. Het ontbijt (buffet) is aangenaam en voor ieder wat wils. Slecht 15 minuutjes rijden tot de prachtige stranden van Laredo en op een half uurtje zit je al in Bilbao. Voor de gasten is er zelfs een Nederlandstalige reisgids, met de belangrijkste bezienswaardighedenen plaatselijke bars en restaurantjes. De palacio is prachtig gelegen tegen de bergen aan en op het domein is er zelfs een grot met schilderingen uit de préhistorie. Ben je in de buurt van Laredo en op zoek naar iets speciaals en betaalbaar........dan kan je dit adresje zeker niet oveslaan. Een echte aanrader

Gereisd Met partner in juni 2011

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa de Palacios in Laredo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa de Palacios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.