7,6

11 reviews over Camping Laredo in het Nederlands

Een rustige camping met écht gras en goede wifi.

Theo van Hal, 16-8-2016

Schaduwrijke plekken met écht gras. Niet al te groot, maar te doen. Half juli was het er nog rustig. Redelijke campingwinkel, engels sprekend personeel en in de nabijheid van de de toiletten goede gratis wifi. Sanitair prima. Strand op loopafstand. Echte minpunten kunnen we niet bedenken.

Nooit meer

Van Dyck, 15-8-2016

Drukke camping vol residentiele Spanjaarden, veel lawaai, toen wij er sliepen muziek tot 8 u 'smorgens van naburige disco. Enige pluspunt, vriendelijk personeel en proper sanitair.

Jammer dat het tweede sanitairblok gesloten was althans de douches hadden geen warm water terwijl in dat gedeelte van de camping wel degelijk gasten stonden.

Verder heb je op de camping wel last van wat vliegen dat komt omdat er ook een paardenroute doorheen loopt en vlakbij de paarden verhuurt worden.

Over het algemeen een nette camping en aardige mensen aan de receptie.

prima camping

Willem, 11-9-2014

Mooie camping 10 minuten van het strand

grote plaatsen net sanitair dat goed schoongemaakt wordt. zwembad badmuts verplicht.

goede ligging ivm steden bezoek bilbao op 65 km santander 45 km en het achterland picos de europa.

Prima camping

Willem, 24-8-2014

Haden eerst een camping in orio maar die was vol onze 2 keus was camping laredo maar dat is een prima keus. Wij komen al 30 jaar in de regio Baskenland en cantabrie maar dit is een van de beste campings tot nu toe sanitair wordt keurig bijgehouden. Je moet wel om een grote plaats vragen anders sta je tussen de Spanjaarden met allerlei bouwwerken.

Plaats die wij hadden was zo groot dat de voortent en evt een luifel ruimschoots konden.

Lekker Rustig en Schoon!

BrainDrain, 15-9-2012

Deze camping ligt ongeveer 35 minuten rijden van Santander en 40 minuten van Bilbao. De camping is erg schoon en het personeel is vriendelijk. De vaste gasten bevinden zich op het eerste veld.

Wij hebben veel plezier van onze 'touroperator Manager' gehad, wat een plezier heeft deze man in zijn werk! Heerlijk om te zien!. De badmuts is nog steeds verplicht en indien je deze vergeet kan je deze voor een klein bedrag aanschaffen in de campingwinkel. Weinig Nederlanders hebben wij gezien op deze camping en dat heeft voor en nadelen, wij vinden dat prettig! Even je Spaans oefenen is ook wel eens goed! Als goede techneuten hebben wij een internet versterker bij ons om een beter wifi-signaal te ontvangen en deze kan je dan delen met je eventuele buren.

Mooie omgeving, prettige camping

Maarten, 24-8-2012

De camping van Laredo ligt in een prachtige omgeving. vanaf de camping loop je in 10 minuten naar het strand.

Op de camping zijn de plekjes niet heel groot; eerder net groot genoeg. De niet-Spanjaarden staan over het algemeen apart van de Spanjaarden, die hun standplaats helemaal volbouwen (en overkappen met zeilen). Groot pluspunt zijn de toiletten en douches: meer dan voldoende en superschoon.

De wifi is van behoorlijke kwaliteit, alleen beschikbaar in de buurt van de receptie.

een echte spaanse camping

Hans, 23-11-2010

Op kleine plekken sta je en de spanjaarden hebben vaak hele plekken helemaal volgebouwd.Stadje en strand zijn erg leuk en er zijn mooie wandelingen te maken.Voor een paar dagen goed te doen

Prima gezinscamping

diane peeters, 19-9-2010

Wij komen al wel 20 jaar op deze camping en hebben hem zien groeien. Het is een ideale plek om met kinderen naar toe te trekken, er is op wandelafstand een prachtig strand dat heel langzaam afloopt. Het sanitair op deze camping is tip top en altijd proper met een speciaal babybadje. Veel schaduw, rustig , echt spaans, royale plaatsen....Wat je zeker moet doen is naar el puto gaan en daar de overzetboot naar Santona nemen , op zaterdag is daar een grote markt. Ook kan je vanaf de camping prima fietsen over de esplanade naar het centrum

Super leuke camping

Willeke, 6-8-2010

Schoon sanitair, goed personeel, leuke percelen. Mooi zwembad (badmuts verplicht) goede ligging en niet te duur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Laredo in Laredo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Laredo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Laredo scoort een 7.6 uit 10 op basis van 12 reviews.