Laredo

We hebben een aantal aanbieders voor Laredo voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Laredo voor je op een rij gezet:

Reviews over Laredo

Prachtig strand en gezellig oud stadsgedeelte

Paul
    24-8-2011

Op het mooie, grote witte zandstrand kan men heel ver langs de waterkant wandelen. Eén van de mooiste stranden van Noord Spanje. Het oude stadsgedeelte wordt weliswaar een beetje weggeduwd door de modernere flatgebouwen. De restaurants aan de wandeldijk zijn peperduur.

Gereisd Met partner in Sun Jun 12 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen commerciele zooi maar puur Spanje.

T Huisman
    21-5-2011

Wie wil zich wil verdiepen en inleven in de cultuur van de regio is hier op z'n plek. Laredo is prachtig, bij mooi weer de mega schone strand en mocht het ietsje minder zijn dan is Bilbao of Santander het bezoeken waard, en vergeet niet San Sebastian.

Gereisd Met partner in januari 2011

Mooie kust

Willeke
    6-8-2010

Verwacht er niet een boulevard vol met souvenirswinkeltjes, want dat is er niet. Voornamelijk Spaanse toeristen. Super mooi strand, leuk oud centrum, genoeg te beleven in de omgeving. Weer in Cantabië is niet altijd optimaal voor de zonaanbidders.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Laredo scoort een 8,3 uit 10, op basis van 6 reviews