Sorteren

Reviews over Islares

Basic met plus

Mike
    26-6-2015

Het is een fijne camping, je kan vanuit hier mooi de regio bezoeken. Op een kilometer afstand heerlijke zandstranden. Lekker gegeten voor weinig en vriendelijke mensen

Mooie camping om regio te bezoeken

R. Burger
    24-7-2013

Ondanks dat er vlakbij een tamelijk drukke weg ligt, was het toch erg rustig. Vlakbij een strandje. Hadden er toen erg mooi weer. Toiletten werden goed schoon gemaakt. Speelveld voor kinderen. Redelijk beschut tegen de zeewind. Er zijn afvoergoten gemaakt om wateroverlast te voorkomen.

Veel vaste staanplaatsen

Rob
    11-6-2012

Als je van veel vaste (Spaanse) staanplaatsen gaat, moet je naar deze camping. Verder heel veel Nederlanders (tenminste in het laagseizoen) want het is een Acsi cc camping. Sanitair is allemaal gerenoveerd en uitstekend van kwaliteit en wordt goed schoongehouden. Vriendelijke campingbaas spreekt redelijk goed Engels. Kleine plaatsen, maar dat is bijna overal. Strandje op 2 min loopafstand.

Islares scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews