Reviews over Isla

Helemaal top

Dirk,
    5-11-2016

Restaurant met heel lekkere gerechten. Jammer dat de menukaart alleen in het Baskisch is.

Gezellige familiecamping met krappe plaatsjes

Arnoud,
    29-7-2016

Playa de Isla is een echte strandcamping: mooi gelegen aan het strand en krappe plaatsjes. Je moet niet heel veel behoefte hebben aan privacy want zeker in het lager gelegen gedeelte kijkt iedereen bij je naar binnen.

Maar het is ook een echte familiecamping met veel mensen zie langere tijd blijven. Er zijn ook veel kinderen maar toch is het heel rustig, ook in het hoogseizoen. Bijzonder.

Het kampwinkelje is goed en goedkoop en het sanitair is prima en schoon. Het plaatsje naast de camping is wat armoedig. Wij gebruikten deze camping voor een bezoek aan Bilbao, dat op een goed uur rijden ligt.

Heerlijke plek

Karin,
    26-7-2016

Je loopt zo het strand op. Prima supermarkt met prima prijzen. Heel schoon sanitair. Kleine, Spaanse plakjes met weinig privacy, maat de locatie maakt dat goed.

Mooie appartementen in leuk dorpje

Stel uit Tiel,
    10-8-2010

De appartementen Solamaza in Isla staan een klein stukje lopen van het strand van het dorpje Isla. In het dorp zijn winkeltjes, restaurantjes en een supermarktje. Grote supermarkten zijn er in omliggende dorpjes. De appartementen zijn netjes en van veel gemakken voorzien. In ons 4-6 persoonsappartement waren zelfs een wasmachine, strijkplank en strijkijzer en magnetron aanwezig.

Minpuntje was dat het tweepersoonsbed te kort en smal was voor twee gemiddeld grote Nederlanders en het is een beetje gehorig. Wel is het een aanrader!

Het zwembad buiten is ongeveer 11 meter lang. Er is een klein ondieper stukje voor kleine kinderen.

De parkeergarage is erg krap. Het is aan te raden buiten de auto te parkeren.

Isla scoort een 8,6 uit 10, op basis van 5 reviews