Camping El Redondo Picos de Europa

Weer vandaag15°-1°
Camping El Redondo Picos de Europa
6,5

Laatste review

Haringen van buurman onder de luifel, campers op elkaar gepropt geen plek om te zitten, teveel mensen, sanitair is er niet op berekent, niet schoon, in een bos dus geen uitzicht alleen op het terras. Tegenvaller!

8 reviews over Camping El Redondo Picos de Europa in het Nederlands

Veel te druk. Geen aanrader!

Marijke,
4-8-2017

fantastische plek. midden in de picos

edith-henk,
7-7-2017

ideale camping om te genieten van de flora en fauna van de picos tijdens de wandelingen . Een vriendelijke en behulpzame camping beheerder.

Fantastische rustgevende plek !

Van Dooren Marc
22-8-2016

Een prachtige kampeerplek voor wie van rust en de bergen houdt.

Vriendelijk personeel ; je voelt je vlug thuis op deze plaats in het bos met prachtig uitzicht op de bergen.

Het gebouw(met bar en sanitair) lijkt wat op een berghut ; dus niet echt luxe (hoeft hier ook niet) maar het sanitair wordt elke dag prima gepoetst .

Van hieruit kan je prachtige wandelingen maken ( de kabelbaan is ook vlakbij) en ook mountainbiketochten. Na een sportieve dag is het zalig om van een maaltijd te genieten op het terras van de bar.

Het is gewoon een prachtig plaatje, met een sfeervol terras. Wij hadden met de tent een leuke plek op een terras. Perfecte uitvalbasis om te gaan wandelen. Met de kabelbaan naar boven en dan een prachtige wandeling naar beneden was goed te doen met onze kinderen van 6 en 8.

Het sanitair is verouderd en fijn om te weten dat de linkerhelft van de douches alleen koud water heeft, voordat je omgekleed bent. Maar de kneuterigheid heeft echt zijn charmes.

een van onze favorieten

feico
21-4-2014

Om de 7 jaar ongeveer hebben we behoefte om deze camping weer eens te bezoeken. Voorheen een beetje hippie achtig. Bijzondere mensen.Echt fantastische omgeving. Goed eten.

Heel erg leuk!

Anneloes
27-4-2009

Schattige camping, met terrassen en in het midden een open veldje. De locatie is geweldig, midden in de Picos de Europa. Er zit ook een gezellige bar met terras bij.

2008

schitterend gelegen, prima sfeer

masja
4-8-2008

Als je niet op zoek bent naar luxe, maar wel naar een schitterend gelegen camping, waar je rust kunt vinden ben je hier op zijn plaats! Caravans kunnen niet zelf de camping op rijden, maar worden getrokken door de jeep van de eigenaar.

prachtige ligging, vriendelijke mensen, alleen de honden

gerda van der laan
18-7-2008

prachtige ligging, vriendelijke

mensen, alleen de honden van de eigenaar waren tegenover

andere honden nogal agressief.

sanitair was oud en versleten, werd

wel iedere dag schoongemaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Redondo Picos de Europa in Fuente Dé , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Redondo Picos de Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.