Sorteren

Voor echte natuurliefhebbers.

Blijft ongelofelijke natuurbeleving

feico
    25-8-2014

Nu voor de derde keer Funte De, camping El Redondo bezocht. Meest indrukwekkend gelegen in Picos de Europa. Wij waren midden juli 2014. Zeer rustig. Eten ter plaatse zeer matig/slecht. Maar wat een omgeving !

Camping is wel aan de prijs. BTW blijkt achteraf gemeld te worden. Maar desondanks... Campingeigenaar ,een soort Gandalf, naar verluidt een professor, spreekt alleen Spaans. Over circa 7 jaar gaan we weer. Hopelijk.

Fantastisch.

feico
    21-4-2014

Om de 7 jaar willen we hier graag weer eens vertoeven.Prachtige omgeving. De kabelbaan is een must. Een van de mooiste van de wereld. honden schijnen niet in de kabelbaan te mogen. Omtrekkende beweging maken derhalve. Caravans worden door de eigenaar graag naar beneden gebracht. Auto s met veel pk s op de achterwielen kunne het best achterwaarts de camping verlaten bij nat weer. Goed eten.

Fuente Dé scoort een 9 uit 10, op basis van 5 reviews