Reviews over Fuente Dé

fantastische plek. midden in de picos

edith-henk,
    7-7-2017

ideale camping om te genieten van de flora en fauna van de picos tijdens de wandelingen . Een vriendelijke en behulpzame camping beheerder.

Fantastische rustgevende plek !

Van Dooren Marc,
    22-8-2016

Een prachtige kampeerplek voor wie van rust en de bergen houdt.

Vriendelijk personeel ; je voelt je vlug thuis op deze plaats in het bos met prachtig uitzicht op de bergen.

Het gebouw(met bar en sanitair) lijkt wat op een berghut ; dus niet echt luxe (hoeft hier ook niet) maar het sanitair wordt elke dag prima gepoetst .

Van hieruit kan je prachtige wandelingen maken ( de kabelbaan is ook vlakbij) en ook mountainbiketochten. Na een sportieve dag is het zalig om van een maaltijd te genieten op het terras van de bar.

Geweldig idyllisch plekje op een unieke lokatie.

Marion,
    22-5-2015

Het is gewoon een prachtig plaatje, met een sfeervol terras. Wij hadden met de tent een leuke plek op een terras. Perfecte uitvalbasis om te gaan wandelen. Met de kabelbaan naar boven en dan een prachtige wandeling naar beneden was goed te doen met onze kinderen van 6 en 8.

Het sanitair is verouderd en fijn om te weten dat de linkerhelft van de douches alleen koud water heeft, voordat je omgekleed bent. Maar de kneuterigheid heeft echt zijn charmes.

een van onze favorieten

feico,
    21-4-2014

Om de 7 jaar ongeveer hebben we behoefte om deze camping weer eens te bezoeken. Voorheen een beetje hippie achtig. Bijzondere mensen.Echt fantastische omgeving. Goed eten.

Heel erg leuk!

Anneloes,
    27-4-2009

Schattige camping, met terrassen en in het midden een open veldje. De locatie is geweldig, midden in de Picos de Europa. Er zit ook een gezellige bar met terras bij.

Fuente Dé scoort een 8,6 uit 10, op basis van 5 reviews