Reviews over Cosgaya

Een echte aanrader!

L. Verheggen,
    30-7-2009

Hoewel Del Oso slechts 3 sterren heeft, is dit hotel zeker 4 sterren waard. Alles klopte: vriendelijk en behulpzaam personeel (sprak ook Engels!), gezellige sfeer, uitstekende keuken, fraaie ligging, prachtige kamer (ook in bijgebouw). Kortom: een echte aanrader als je de omgeving wilt verkennen.

Ik zal zeker terug gaan

francisca,
    10-5-2009

De weg kan misschien wat moelijk zijn door de bochts maar het is wel de moeite waard! De plek is ideaal om tot rust te komen en Picos de Europa te bezoeken. Het hotel is fantastisch en heeft een goed uitgebreid ontbijt. Een plek om terug komen!

Prachtig uitzicht+ mooie grote tuin rustig

Fam. Soffree,
    5-1-2009

zeer goede ontvangst en service van eigenaren, die je lekker je gang laten gaan. Lekker terrasje voor het huis en goede uitvalsbasis voor wandelingen en ritten naar Fuente De en Potes.

Inrichting woning ouderwets, voldoende ruimte. Je leeft toch vooral buiten.