Camping De Comillas

• 7.9Staat v/h sanitair

Meer camping info

8 reviews over Camping De Comillas

• 1Fam.van den Broek14-08-2016

Weg blijven van deze plek

Wij kwamen aan op deze camping, en het was een bomvolle Camping. Een gekkenhuis, dat gekrioel van al die mensen daar, verschrikkelijk. Hebben ze daar zo'n mooie natuur, met weidse uitzichten, schitterend gewoon. Gaan ze een camping zo klein op elkaar zetten. Een echte afrader.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Henri19-06-2016

Eenvoudige camping, mooie ligging

De camping wordt gedeeld door de kustweg, het gedeelte aan de rotskust is het mooiste deel, stuur een mail om hier te reserveren, de mooiste plaatsen worden vrij gehouden voor reserveringen. Eenvoudig maar schoon santair. Een rustige camping op loopafstand van een rustig stadje. De omgeving, van mooie steden (San Sebastian, Bilbao), prachtige natuur (Picos Europa) tot cultuur (Gaudi huis, kerken en kastelen)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10E.de jong21-08-2015

prachtig

Gewoon mooi Is een hele mooie camping aan zee echt een aanrader

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Hans09-08-2015

Simpel, maar mooi

We hadden met onze twee kinderen van 19 en 15 een prachtig plekje recht aan de kust! Heel mooi uitzicht op de zee, meestal wel last van flinke wind 's middags op de plek, maar zodra we Comillas inliepen was het weer heerlijk weer. Mooie, simpele camping met een oud toiletgebouw, dat wel brandschoon was! Meerdere malen per dag liep er een schoonmaakster rond. Een groot nadeel was dat er geen warm afwaswater was...! Campingeigenaren spreken gebrekkig Engels, wat soms een groot nadeel kan zijn. Het andere deel van de camping viel ons wel tegen. De toiletten waren hier lang niet zo schoon als op het deel aan de zee! Op de camping zelf is niet heel veel te doen, voor jonge kinderen zeker niet. Geen speeltuin, geen animatie. Het privéstrandje tussen de rotsen was wel heel fijn, aangezien het publieke strandheel druk was. Wij hebben ons met oudere kinderen prima vermaakt!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Maarten25-08-2014

Prima camping direct aan zee.

Een mooie camping die uit twee delen bestaat: een deel aan (boven) zee en een deel meer landinwaarts. Fijne omgeving, met stoere rotsen en een heerlijke zee. Sanitair dik in orde.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Heese17-08-2014

Prachtige plek en loopafstand mooi stadje

Privé strandje tussen rotsen en kliffen, ligging super want op loopafstand van mooi Comillas en heerlijk uitzicht. Twee delen bestaande camping, want aan zeezijde en aan andere zijde aan Finca met knus restaurant\bar

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 8Michel Graumans30-03-2009

Camping Comillas is gewoon goed.

Camping Comillas is gewoon goed en op loopafstand van gezellig dorp.

Gereisd met partner in september 2008

Camping De Comillas info