Camping Los Molinos de Bareyo

Met jonge kinderen

echt Spaans

ottehof
4-1-2012

Wanneer je gaat voor de echte Spaanse cultuur, een mooie omgeving met leuke strandjes/baaitjes, niet te veel eisen stelt aan een luxe accomodatie, maar die wel schoon en netjes is, dan is dit een echte Spaanse camping. Wel wat druk in de weekeinden omdat er overwegend prive stacaravans zijn en de Spaanse kinderen tot 24.00 rondlopen. Maar wij vinden dit leuker dan de overwegend ordinaire Hollanders in Salou. Santander is ook een leuke (studenten)stad. Verder leuke dorpjes in omgeving en goede supermarkt in het dorp. Speelgelegenhede waren nieuw en huisjes super schoon en prima.

te massaal, slechte service, vies sanitair

Tina Fernandez
21-8-2009

augustus 2009 gekampeerd, weekend heel erg druk met jongelui, met keiharde muziek tot in de nacht, doordeweeks rustiger, sanitair verschrikkelijk, douches 's-middags koud. enige positieve is de locatie, is echt heel dichtbij het strand.

2007

Een echte oude spaanse volkscamping in zeer verouderde en

Een teleurgestelde familie
1-8-2007

Een echte oude spaanse volkscamping in zeer verouderde staat. Werkelijk niemand spreekt engels, duits etc. Enkel spaans (baskisch dialect).

Slechte faciliteiten (huisje armoedig) en voor de weg er naar toe heb je een terreinwagen nodig. de 2e week van onze vakantie was danig verpest en we zijn eerder naar huis gegaan. Absolute afrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Los Molinos de Bareyo in Bareyo , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Los Molinos de Bareyo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.