Camping Ribadesella

Camping Ribadesella
7,4

7 reviews over Camping Ribadesella in het Nederlands

Mooie camping alleen jammer dat ze zo veraf ligt van het stadje.

Het sanitair is wel schoon maar iets gedateerd.

Gereisd met partner in juni 2014

mooi uitzicht op de bergen!

marieke1968
11-8-2013

Deze terassen camping is gelegen dichtbij Ribadesella, op een berg. Er stonden toen wij er waren geen Nederlanders, bijna uitsluitend Spanjaarden. De kinderen vonden dat niet leuk. In het restaurant en de receptie/winkel wordt wel Engels gesproken. Op de bovenste plekken uitzicht op de bergen, geen schaduw. Het sanitair is zeer schoon, zeep bij de wasbakken, toiletpapier in de toiletten. Zwembad is ok, restaurant matig, vriendelijk personeel. Maar in Ribadesella voldoende eetgelegenheden. Het strand/de baai/de omgeving van RIbadesella is fraai. De pico de Europe zeker ook de moeite waard. Het weer is hier onzeker! De plekken op de camping zijn voor Spaanse begrippen best ruim, de auto mag bij de plek staan. De siesta duurt van 1400 tot ongeveer 1800 uur, en de Spanjolen eten pas rond 2100 uur. DIchtbij de camping is een grote, prima supermarkt. Tennis en midget golf op de camping, kost bijna niks. Reserveren heeft nauwelijks zin; je kiest op de dag van aankomst nog je plaats!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Picos te bereiken

fjmspoek
3-7-2013

Weg langs de kust is 2-baans en vele werkzaamheden voor 4-baans. Middelgrote goed geoutilleerde en prima onderhouden terras-camping. Vlakbij de kust dus wel veel wind. Onderaangestaan vanwege de wind en de vlakte van de ondergrond. Op de bovenste 2 terrassen zijn de paden smal, de plaatsen schuin en te dicht bij de provinciale weg. Bovendien is er teveel wind op de luifel. Gelegen op ca. 3 km buiten het dorp bergop. Ontvangst en parkeren matig. Zelf plaats uitzoeken. Mooie maar kleine plaatsen. Weinig bomen. Geen waterkraan. Schoon en goed sanitair. Douche zelf te regelen zonder muntjes. Zeer warm afwaswater. WC-papier aanwezig. Heel weinig kampeerders aanwezig waarschijnlijk vanwege het slechte weer. Stroom is 10A. Wifi op de plaats, maar vaak onbereikbaar. Auto bij de caravan, maar moeilijk te parkeren. Het verwarmd overdekt zwembad is geweldig. Broodservice.

Gereisd met partner in mei 2013

Terras camping

Marc en Corine
7-1-2013

Toen wij er waren (september 2012) was het erg rustig. In hoog seizoen vinden we deze camping te vol.

Mooi zwembad en mooie omgeving.

Gereisd met partner in september 2012

Geld niet waard

Vervoort
10-8-2012

De ontvangst was vriendelijk. De fitness is totaal versleten. Het sanitair wordt regelmatig gekuist en de wc's zijn voorzien van wc-papier. Rustig douchen gaat niet want de douches wisselen voortdurend van warm naar koud. De internetverbinding valt ook de hele tijd uit. 's Avonds moet het stil zijn om half 1 's nachts,dat is veel te laat en het wordt soms ook niet gerespecteerd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Geld niet waard

Vervoort
10-8-2012

De fitness is totaal versleten. Het sanitair in zeer goed in orde met toitletpapier,het enige nadeel is dat de douches warm en koud wisselen dus ontspannend douchen gaat niet. Op de camping mag je tot half 1 lawaai maken,wat veel te laat is & het wordt dikwijls nog niet gerespecteerd. Ontvangst was wel vriendelijk en behulpzaam. Internet valt zeer vaak uit.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

2008

Terrassen camping bij de zee en bij de Picos de Europa. Hoger gelegen plaatsen minder goed bereikbaar voor grote Motorhomes en caravans. Tussen terrassen niet voorzien van electro aansluitingen ( kan tot gebrek leiden in drukke periodes) Startpunt voor de meren Encina en ook voor Cares kloof

Aan zee Cuevas de La Mar

Gereisd met partner in februari 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Ribadesella voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ribadesella in Ribadesella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ribadesella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.