Ribadesella

We hebben een aantal aanbieders voor Ribadesella voor je op een rij gezet:

vakanties Ribadesella

We hebben een aantal aanbieders voor Ribadesella voor je op een rij gezet:

Reviews over Ribadesella

Oogt leuk maar een ramp om te parkeren

Gerrit
    26-9-2014

Ribadesella is leuk om door heen te rijden maar halverwege de dag een bezoek brengen is een drama. Veel te weinig parkeergelegenheid en het plaatsje puilt uit zijn voegen. We zijn er snel weer weggegaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 08 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel erg mooi

olivier
    13-7-2010

Kan je tegen wat regen af en toe? Hou je van golven, strand, bergen, groen? Dan is het hier geweldig. Ik ben hier tussen 1994 en 1998 meerdere keren geweest en ga zeker nog een keer. Een beetje spaans helpt wel echt.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 1994 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

erg mooie kust

Diana
    23-7-2009

Mooi kuststadje dichtbij picos de europa (werelderfgoed)en aan de Atlantische oceaan (water altijd fris : +/- 19 graden in de zomer) maar heel ongerept. Museo del Jurasico is zeker een aanrader met kinderen, dit is splinternieuw op de plaats waar de grootste voetafdruk van een dino in Europa is gevonden. Een aanrader voor mensen die van kust, cultuur en bergen houden en die graag tussen Spanjaarden op vakantie gaan. Trouwens als je moeite doet om een paar woorden spaanse te spreken, kan je je hier echt wel verstaanbaar maken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

mooi plaatje aan de atl

Hans
    22-12-2006

mooi plaatje aan de atl.ocean en aan de rivier San Pedro.mooie ligging en geweldig wandelen langs het haventje, de rivier en helemaal rond naar het strand van La marina mooie boulevard.Heerlijk eten en niet duur.toerisme en taalgebruik is hier uitsluitend Spaans.Dichtbij Cangas de Onis/de Picos de Europa.we verbleven hier 17/9 - 20/0/2006.

Gereisd Anders in december 2006

Leuk stadje aan indrukwekkende atlantische oceaan

Olivier
    23-10-2005

Leuk stadje aan indrukwekkende atlantische oceaan. Fantastische golven om te zwemmen, boarden, surfen. Erg mooie omgeving, Picos de Europa. In augustus erg druk, vooral veel Spanjaarden, gelukkig weinig Nederlanders en Duitsers. Voor veel zon moet je er niet zijn, af en toe een dagje regen moet je tegen kunnen.

Gereisd Anders in oktober 2005
Ribadesella scoort een 8 uit 10, op basis van 7 reviews