Reviews over Pola de Somiedo

Geweldige ligging

maggie,
    10-8-2015

Mooi opgebouwde camping met terrassen, kies een hoger gelegen terras om optimaal uitzicht te krijgen, vanaf je tent naar de gieren en zwaluwen kijken. Camping was heel rustig, blijkbaar is het normaal drukker. Sanitaire voorzieningen waren 'basic' maar wel schoon gehouden. Bij hogere drukte waarschijnlijk minder fijn. Receptie bij hotel om hoek. Zeer vriendelijk, ook prima plek voor koffie en hapjes. Gratis Wifi in gebied van hotel. Met namen de ligging maakt dit een goede camping voor wandelaars en natuurliefhebbers. Het dorp is voldoende voorzien van kleine winkels en een informatie centrum. Extra plus punt is een goed zwembad (overdekt) met buiten ligplaatsen voor eens wat anders dan wandelen!

Pola de Somiedo scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews