Hotel Castro Real

Kleine hotelsWeer vandaag20°17°
Hotel Castro Real

We hebben een aantal aanbieders voor Castro Real voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Castro Real in het Nederlands

Rustig nieuw hotel

Jan
27-6-2013

Kamers zijn in uitstekende staat. Nieuw en schoon. Prima ontbijt. 20 min van historisch centrum. Parkeergarage verbonden met lobby. €8 p/d. aanmelden bij receptie. Grote kamer met klein bed. Eenvoudig diner. Ruim voldoende stopcontacten. Kraan wasbak te ver van de rand. Je kunt je vingers wassen maar geen ruimte voor je handen, onnozel. Wifi

Gereisd Met partner in juni 2013

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castro Real in Oviedo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castro Real zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.