8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Playa de Taurán voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Playa de Taurán in het Nederlands

Prachtige plek , direct aan zee .

mieke
10-9-2013

Camping Playa de Tauran, is een fijne en mooie camping. Wij hebben in een houten bungalow met een veranda gelogeerd, deze is van alle gemakken voorzien. Wij hebben erg genoten van het mooie uitzicht. Luarca is ook een mooi havenstadje om te bezoeken .

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige ligging

yole_missoorten
25-8-2012

Camping bovenop een klif met eucalyptusbomen, met uitzicht op zee. Prachtige ligging. Mooi aangelegde camping met voldoende ruimte en privacy. Degelijk en proper sanitair. Op de camping zelf bevindt zich een zwembad maar je kan ook via een steil weggetje een keienstrand aan zee bereiken. Er is Spaanse animatie voor de kinderen voorzien. Voor ons was het weer de spelbreker, in combinatie met de weinig vriendelijke uitbaatster. Deze twee factoren deden ons besluiten vroeger dan gepland te verkassen naar een andere streek.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Playa de Taurán in Luarca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Playa de Taurán zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.